پرشین اپلای

ابراز همدردی دانشجویان ایرانی با خانواده‌های قربانیان حمله داعش به دانشگاه کابل

ابراز همدردی دانشجویان ایرانی 3 سال قبل
میثم هادی پور میثم هادی پور - کارشناس ارشد مدیریت جهانگردی

ابراز همدردی دانشجویان ایرانی با خانواده‌های قربانیان حمله داعش به دانشگاه کابل

سرویس خارجی:جمعی از دانشجویان در تهران و مشهد، با روشن کردن شمع مقابل سفارت و کنسولگری افغانستان، حادثه تروریستی دانشگاه کابل را محکوم کردند. جوانان مشهدی با حضور در مقابل کنسولگری افغانستان و روشن کردن شمع، با خانواده‌های داغدار این حادثه تروریستی همدردی کردند.همچنین دانشجویان در تهران با تجمع مقابل سفارت افغانستان، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی دانشگاه کابل، با مردم افغانستان همدردی کردند.

همچنین نمایندگان بسیج دانشجویی به منظور محکوم کردن این حادثه تروریستی و ابراز همدردی با بازماندگان این حادثه در سفارت افغانستان حضور یافتند.

در این حال،معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان انرژی اتمی دفتر یادبود جان باختگان حمله تروریستی دانشگاه کابل را امضا کرد. علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی با حضور در محل سفارت افغانستان در تهران دفتر یادبود قربانیان حمله تروریستی اخیر در دانشگاه کابل را که به کشته و مجروح شدن بیش از ۴۵ تن منجر شد، امضا کرد. سفیر جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان نیز با حضور در سفارت افغانستان در دوشنبه دفتر یادبود شهدای حمله تروریستی دانشگاه کابل را امضا کرد.خبر دیگر اینکه، ارتش افغانستان در بیانیه‌ای اعلام کرد، یکی از فرماندهان ارشد طالبان و دست‌کم هفت شبه‌نظامی دیگر در ولایت هلمند کشته شدند.

chat