پرشین اپلای

سوپر ویزا برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ

سوپر ویزا برای والدین، پدربزرگ 2 سال قبل
المیرا وفادار المیرا وفادار - کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات

 

سوپر ویزا برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ

سوپر ویزای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ به آنها امکان ورود به کانادا را در مدت ده سال می دهد.

روز گذشته خبری مبنی بر قرعه کشی اسپانسرشیپ والدین 2021 در سایت اعلام کردیم، اگر در این مرحله ایمیل قبولی دریافت نکردید میتوانید برای سوپر ویزا اقدام کنید. سوپر ویزا به والدین، پدربزرگ و مادربزرگ اجازه می دهد تا وارد کانادا شوند. آنها می توانند تا دو سال بدون اینکه ویزای خود را تمدید کنند به کانادا بیایند، و می توانند چند بار در یک دوره ده ساله وارد کانادا شوند.

این ویزا در همه سال در دسترس افرادی است که می خواهند والدین خود را به صورت موقت به کانادا بیاورند، و به عنوان جایگزینی برای برنامه والدین، پدربزرگ و مادربزرگ است. برنامه اسپانسرشیپ والدین مورد تقاضای افراد زیادی است و ظرفیت آن بسیار محدود است، پس سوپر ویزا وضعیت قابل اطمینانی را برای خانواده ها به وجود می آورد. این ویزا برای شهروندان کشورهایی که برای سفر به کانادا به اقامت موقت نیاز دارند و نمی خواهند دائما برای ویزای توریستی درخواست بدهند، بسیار مفید است.

 چه کسانی واجد شرایط سوپر ویزا والدین کانادا هستند؟

والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ شهروندان کانادایی و افراد دارای کارت اقامت دائم شاید واجد شرایط سوپر ویزا باشند. آنها باید از نظر مدیکال و سوپیشینه وضعیت قابل قبولی داشته باشند و باید شرایطی که سفارت کانادا در ترکیه تعیین می کند را رعایت کنند.

ویزا فقط برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ شهروندان کانادایی است. همسران می توانند از این ویزا استفاده کنند، اما افراد وابسته نمی توانند از این ویزا استفاده کنند. چگونه برای سوپر ویزا کانادا اقدام کنیم؟

متقاضیان باید از خارج کانادا اقدام کنند. مراحل سوپر ویزا مثل ویزای موقت است اما اداره مهاجرت کانادا باید مطمئن شود که والدین، پدربزرگ و مادربزرگ در مدت اقامت در کانادا به صورت کامل حمایت می شوند. مدارک اضافی مثل نامه امضاء شده فرزند یا نوه کانادایی آنها و بیمه درمانی حداقل 100.000 دلار از یک شرکت بیمه کانادایی اجباری است.

این نامه باید تضمینی برای حمایت مالی در مدت اقامت آنها باشد. شهروندان کانادایی باید مدارک شهروندی و اقامت دائم خود را ارائه داده و لیست افراد خانواده خود را در این مدارک ذکر کنند.

بیمه درمانی باید حداقل یک سال از زمان ورود اعتبار داشته باشد. برای دریافت ویزا متقاضی باید ثابت کند که بیمه پرداخت شده است، چون اداره مهاجرت کانادا هیچ مدرک متفاوتی را قبول نمی کند.

کارمندان سفارت کانادا در بخش مهاجرت بررسی می کنند که آیا افراد بعد از پایان مدت اقامت تعیین شده کانادا را ترک می کنند یا نه. براساس وبسایت دولت کانادا، آنها رابطه متقاضی با کشور خودش، هدف از سفر، خانواده و امور مالی و وضعیت سیاسی کشور آنها را بررسی می کنند.

مسیرهای مهاجرت برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ

شهروندان کانادایی از برنامه والدین، پدربزرگ و مادربزرگ می توانند برای اقامت دائم والدین خود استفاده کنند.

امسال متقاضیان این برنامه با قرعه کشی هایی که از 20 سپتامبر انجام می شود، انتخاب می شوند. اداره مهاجرت کانادا متقاضیان این برنامه را در مدت دو هفته دعوت می کند.

30.000 نفری که دعوت می شوند، آنها فرم علاقه خود به اسپانسری را بین تاریخ های 22/7/99 تا 13/8/99 ارسال کرده اند.

 

chat