پرشین اپلای

کار برای دانشجویان بین المللی در روسیه

کار برای دانشجویان بین المللی 3 سال قبل

کار برای دانشجویان بین المللی در روسیه

برای کار در روسیه ، یک فرد خارجی باید از سن قانونی برخوردار باشد (18 سال) و به عنوان یک قاعده ، باید از اداره کل مهاجرت وزارت امور داخلی فدراسیون روسیه مجوز مناسبی داشته باشد.

دانشجویان خارجی در صورت عدم کار در دانشگاه ها (یا سازمان های متعلق به او) در طی کلاس ها (از جمله تعطیلات) به هیچ مجوز احتیاج ندارند .

در موارد دیگر ، مجوز لازم است. اما حتی آن را فقط به دانشجویان تمام وقت دانشگاه های دارای مجوز دولتی صادر می شود. آنها فقط می توانند در حرفه ای که در پروانه مشخص شده است ، فعالیت کنند و در منطقه (شهری) که دانشگاه آنها واقع شده است.

 مجوز به مدت 1 سال صادر می شود ، متعاقباً باید برای مدت قرارداد کار تمدید شود. اگر دانشجو کنار گذاشته شود ، مجوز لغو می شود.

اگر دانشجویی قبل از پایان دوره اعتبار مجوز فعلی ، کار خود را تغییر دهد ، می تواند در جای بعدی روی این سند کار کند ، اما موظف است ظرف یک هفته خدمات مهاجرت روسیه را در مورد تغییرات آگاه کند.

از سال 2014 ، پذیرش مجوز کار برای دانشجویان خارجی بسیار ساده تر شده است : آنها تعداد اسناد ارائه شده و شرایط صدور آنها را کاهش دادند (حداکثر 10 روز کاری).

 این مجوز توسط بدنه ارضی اداره مهاجرت وزارت امور داخلی فدراسیون روسیه صادر می شود ، مدارك ذیل باید در آنجا آورده شود:

1.      بیانیه

2.      گذرنامه

3.      کارت مهاجرت

4.      رسید پرداخت عوارض دولتی (3500 روبل در سال 2019).

5.      قرارداد کار

6.      اطلاعات در مورد عدم وجود عفونت HIV ، بیماری های عفونی ، اعتیاد به مواد مخدر.

7.      گواهی دانشگاه از تحصیل در برنامه اصلی اصلی تمام وقت.

چه چیزی کسانی که بدون اسناد کار می کنند را تهدید می کند؟

 افراد خارجی که بدون مجوز کار می کنند ، از جریمه 2000 تا 5000 روبل (30-80 دلار) استفاده می کنند. در مسکو ، سن پترزبورگ و همچنین مناطق مسکو و لنینگراد مجازات شامل بهبود 5 تا 7 هزار روبل (80-115 دلار) و اخراج از روسیه است.

 

ولادیمیر پوتین یک سند مهم را امضا کرد

خبرهای عالی برای خارجیانی که در روسیه تحصیل می کنند

- توسط رئیس جمهور امضا شده و در 5 آگوست سال 2020 قانونی را تسهیل می کند که اشتغال دانشجویان خارجی را تسهیل می کند. اگر 18 سال یا بیشتر دارید ، در تمام دانشگاه ها یا کالج های روسیه تحت برنامه اصلی تحصیل مشغول به تحصیل هستید ، می توانید در اوقات فراغت از مدرسه و در تعطیلات بدون تأخیر در بوروکراسی بیابید. اکنون کارفرما نیازی به مجوز ویژه برای استخدام یک دانشجوی خارجی ندارد. شرط مهم این است که دانشگاه شما باید اعتبار دولتی داشته باشد. اگر دانشجو تحصیلات خود را تمام کرده یا قطع کرده باشد ، قرارداد کار فسخ می شود. تاکنون این قانون لازم الاجرا بوده است. برای کار رسمی ، دانشجویان خارجی مجبور به دریافت مجوز کار از خدمات مهاجرت شدند. استثناء کار در دانشگاه و سازمان های متعلق به آن بود.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat