پرشین اپلای

بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل

بهترین شهرهای ایتالیا برای تحص 3 سال قبل

بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل

ایتالیا کشوری در اتحادیه اروپا است که علی رغم توسعه یافته بودن در حال حاضر با بحران های اقتصادی زیادی روبه روست منتهی امکان تحصیل به زبان انگلیسی و بورسیه های مختلف تحصیلی منجر شده طرفداران زیادی از سرتاسر دنیا داشته باشد. بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل و متوسط هزینه زندگی و غیره از مواردیند که دانشجویان باید پیش از اقدام برای اخذ پذیرش نسبت به آن اطلاعاتی کسب کنند.

آشنایی با بهترین شهرهای ایتالیا برای تحصیل

ایتالیا که با کشورهای فرانسه، سوئیس، اتریش، اسلوونی و واتیکان و سن مارینو هم مرز است بیش از 60 میلیون نفر جمعیت دارد و از این رو سومین کشور پرجمعیت در اتحادیه اروپا به شمار می رود. علی رغم وجود بحران های اقتصادی فعلی، در سال 2005 به عنوان هشتمین کشور دنیا به لحاظ کیفیت زندگی شهروندان خود شناخته شده بود. البته کسانی که می خواهند ایتالیا را برای زندگی انتخاب کنند باید به شرایط فعلی این کشور توجه ویژه ای داشته باشند و اگرچه امکان تحصیل به زبان انگلیسی در بسیاری از رشته ها در این کشور وجود دارد اما افرادی که تمایل داشته باشند پس از فارغ التحصیلی در ایتالیا بمانند باید شغلی پیدا کنند.

پیدا کردن شغل موجب می شود فرد بتواند ویزای تحصیلی خود را تبدیل به ویزای کاری کند هرچند لازمه آن تسلط به زبان ایتالیایی است چراکه به جز در مشاغل معدودی از جمله برنامه نویسی، غالب کارفرمایان ایتالیایی به زبان انگلیسی آشنا نیستند. ذکر این نکته نیز ضروری است که در حالی که آمار بیکاری در شمال اروپا در سال 2020 حدودا 9.9% است در بعضی از شهرهای جنوبی به 28% هم می رسد پس بهتر است افراد شهرهای پرجمعیت و مهم ایتالیا را برای تحصیل انتخاب کنند که هم حین تحصیل و هم پس از اتمام تحصیلات بتوانند استخدام شوند. مهم ترین شهرهای ایتالیا عبارت هستند از:

1.      رم

2.      میلان

3.      ناپلولی

4.      تورین

5.      جنوا

6.      بولونیا

7.      فلورانس

8.      باری

9.      کاتانیا

10. ونیز

11. ورونا

12. مسینا

13. پادوآ

14. پارما

15. پراتو

16. مودنا

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat