پرشین اپلای

هزینه زندگی در روسیه

هزینه زندگی در روسیه 3 سال قبل

هزینه زندگی در روسیه

زندگی در روسیه و هزینه کردن از 150 دلار تا 200 دلار در ماه برای یک فرد دانش آموز کافی است. قیمت ها در سن پترزبورگ و مسکو اندکی بالاتر است .

 در کافه بخورید ، بنوشید ، ناهار بخورید: در خریدهای مربوط به غذا ، از 40 دلار تا 80 دلار در هفته هزینه خواهید کرد (کلیه قیمت ها به دلار آمریکا است). این کافه با 20 دلار شام سه دوره ای مناسب را سرو می کند. اگر در روزهای هفته در کافه ناهار می خورید ، سه وعده غذایی حدود 7 دلار قیمت دارد.

 سرگرمی عصرانه: اگر فیلم به زبان انگلیسی باشد ، بلیط فیلم 10 دلار هزینه دارد. فیلم به زبان روسی با قیمت 5 دلار. بلیط تئاتر ، اپرا یا باله 30 دلار است اما برای مکان های خوب باید 70 دلار و بالاتر پرداخت کنید. بسته به تخفیف های احتمالی ، ورودی موزه ها و گالری ها از 1 تا 10 دلار است.برای ورود به باشگاه ها باید از 5 تا 10 دلار به عنوان هزینه ورودی باشگاه بپردازید.

 حمل و نقل عمومی: بلیط مترو از 24 دلار تا 36 دلار در هر ماه هزینه دارد. بلیط اتوبوس ها ، تراموا و اتوبوس های واگن برقی بدون توجه به طول مسیر ، بین 0.5 تا 0.9 دلار در هر سفر هزینه دارند.

 گشت و گذار: از مسکو می توانید به مدت یک روز به نزدیکترین شهر حلقه طلایی سوار شوید. این سفر 15 دلار یا 20 دلار برای شما هزینه خواهد داشت. بلیط قطار اگر قصد سفر به داخل روسیه را دارید ارزان است (بلیط های مسکو به سن پترزبورگ حدود 15 تا 20 دلار قیمت دارد). اقامت در خوابگاه های دانشجویی ارزان قیمت با امکانات خصوصی (توالت و دوش در راهرو) از 20 تا 30 دلار در هر شب هزینه دارد.

 لباس: ارزش خرید لباس های زمستانی (کلاه ، روسری ، پالتو ، کفش) در روسیه را دارد. ارزان تر از غرب است و برای آب و هوای روسیه مناسب تر است.

 تماس های بین المللی برقرار کنید ، ما پیشنهاد می کنیم از کارت های تماس با بهترین نرخ استفاده کنید: کارت 20 دلار به شما امکان می دهد تماس های 2 ساعته با اروپا و آمریکا برقرار کنید. همه تماسهای محلی رایگان است.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat