پرشین اپلای

سوالات متداول تحصیل در ایتالیا

سوالات متداول تحصیل در ایتالیا 3 سال قبل

سوالات متداول در مورد تحصیل در ایتالیا


سلام من 25 سالمه لیسانس معماری دارم و دیپلمم تجربی هست . ایا امکانش هست من بورس بشم برای پزشکی ایتالیا ؟ چون واقعا توان مالیم بالا نیست.

پاسخ کارشناس : برای تحصیل در رشته پزشکی ایتالیا باید در آزمون ورودی شرکت کنید . در صورت قبولی در آزمون امکان استفاده از بورس ایتانی ایتالیا را دارید . که هزینه های زندگی شما را پوشش می دهد. تحصیل شما نیز کاملا رایگان نیست .

 

من سوال در مورد تحصیل در رشته ی بیوتکنولوژی در ایتالیا داشتم. مدرک زبان ندارم ولی نمره ی دیپلمم به نسب خوبه و در مدارس تیز هوشان درس بخواندم . ایا من شرایط گرفتن بورسیه تحصیلی دارم ؟ بعد از فارغ تحصیلی میتوانم در ایتالیا کار کنم ؟

پاسخ کارشناس : برای اخذ پذیرش از دانشگاه نیازی به ارائه مدرک زبان ندارید . اما برای اخذ ویزا نیاز به نمره ایلتس حداقل 6 است . کسانی که موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه های ایتالیا شوند امکان استفاده از بورس استانی را دارند . پس از پایان تحصیل در صورت پیدا کردن کار می توانید اقامت بگیرید .

 

من میخوام در یک کشور اتحادیه اروپا بتوانم برای رشته ی بیوتکنولوژی یا رشته ی پزشکی تحصیل کنم .شرایط مالی زیاد خوبی برای پرداخت کامل هزینه ها ندارم . ایا کشوری هست که بورسیه تحصیلی با شرایط من بدهد؟ و بتوان در ان کشور تقاضای شهروندی داد؟

پاسخ کارشناس : امکان گرفتن بورسیه تحصیلی برای تمام دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی در کشور ایتالیا وجود دارد . در صورت پیدا کردن کار می توانید اقامت بگیرید .

 

سلام خسته نباشيد ميخواستم بدونم براي رشته فشن كدوم كشور بهتره و بورسيه ميكنن در مقطع دكتري؟

پاسخ کارشناس : رزومه شما در گرفتن بورس تحصیلی اهمیت بسیار زیادی دارد به عنوان مثال داشتن مقاله Isi نمره زبان آیلتس حداقل 6.5 و  پروپوزال قوی .اگر رزومه قوی ندارید می توانید برای بورسیه تحصیلی ایتالیا اقدام کنید چرا که بورسیه تحصیلی به تمام مقاطع تحصیلی تعلق می گیرد .

 

سلام وقتتون بخیر. من 20 سالمه دانشجوی کارشناسی رادیولوژی هستم دانشگاه علوم پزشکی تبریز . معدل دیپلمم حدود 19.20. مدرک زبان ندارم فعلا . میخواستم بدونم اصلا امکانش هست بتونم بورسیه دریافت کنم از یکی از دانشگاه های خوب خارجی برا همین دوره کارشناسی ؟ یا دیگه نمیشه ؟ یا برا ارشد حتی امکانش تا چه حده ؟ و اینکه چه کشوری مناسب تره برا رشتم.

پاسخ کارشناس : احتمال اخذ بورسیه تحصیلی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بسیار پایین است و بورس تحصیلی به مقطع دکترا تعلق می گیرد . اگر به دنبال دریافت بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی هستید می ‌توانید برای کشور ایتالیا اقدام داشته باشید .

 

برای کارشناسی ارشد . من دو دلم که چه رشته ای بخونم که بتونم در ایتالیا یا آلمان برای ارشد اقدام کنم  .

پاسخ کارشناس : انتخاب رشته تحصیلی بسته به رشته تحصیلی شما در مقطع کارشناسی دارد شما می توانید در رشته‌هایی اقدام به اخذ پذیرش کنید که  مرتبط به رشته تحصیلی شما باشند .

 

سلام . آیا با شرایط زیر امکان گرفتن فاند از دانشگاه های ایتالیا هست؟ ماکزیمم فاند در دانشگاه های ایتالیا چه مقدار هست؟ آیا فاندهای RA و TA علاوه بر بورسیه های ذکر شده داده میشه؟ رشته مهندسی برق مخابرات . لیسانس دانشگاه سراسری . دانشجوی ترم سه فوق لیسانس دانشگاه سراسری . شاگرد اول در مقطع فوق لیسانس یک مقاله داخلی . نمره زبان 6/5 آیلتس .

پاسخ کارشناس : شانس گرفتن بورسیه تحصیلی  TA و  RA کم است ولی با شرایط فوق الذکر می توانید از بورسیه دی اس یو ایتالیا استفاده کنید .

 

سلام در رشته هاي اقتصاد به زبان انگليسي بايد مدرك زبان داشت ؟

پاسخ کارشناس : برای تحصیل در تمام رشته ها نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی می باشد .

 

سلام خسته نباشيد.دانشجوي ترم ٤مهندسي معماري هستم .خودم ٢٠ سالمه و همسرم ٢٨ سالشه . يك پسر ١ ساله هم دارم همسرم شغلش ازاده و ميزان تحصيلاتش ديپلمه . ايلتس ٧ دارم . و سابقه كار ندارم . ميخواستم بدونم براي مهاجرت از طريق تحصيل يا كار واسه رشته من براي مقطع ارشد يا دكتري كدوم كشور ها گزينه هاي بهتري هستند ؟ و اينكه من ميتونم پسرم و با خودم ببرم يا نه ؟ بورسيه در مقطع دكتري راحت تره يا دكتري واسه من ؟ و من تو ايران واسه مهاجرت احتياج به سابقه كاري دارم يا نه ؟ و حتما بايد بورسيه بگيرم . ممنون ميشم كمكم كنين .

پاسخ کارشناس :  بهترین راه ، اقدام برای کارشناسی ارشد می باشد می توانید در مقطع کارشناسی ارشد از کمک هزینه تحصیلی استفاده کنید و پس از پایان تحصیل به جستجوی کار بپردازید برای اقدام برای دکترا نیاز به رزومه خیلی قوی از جمله داشتن مقاله آی اس آی و پروپوزال قوی می باشد برای گرفتن ویزای کاری نیاز به داشتن سابقه کار مرتبط حداقل پنج ساله می باشد .

 

سلام خسته نباشید . وقت بخیر . میتونم راجع به مهاجرت ازتون سؤال بپرسم و شرایطمون رو بگم ؟ که امکان مهاجرت داریم اگه داریم به کدوم کشورها . ممنونم .

پاسخ کارشناس : بله بورسیه تحصیلی ایتالیا به تمام مقاطع تحصیلی و تمام رشته های تحصیلی تعلق می گیرد .

 

باسلام . من دانشجوی کارشناسی مهندسی برق الکترونیک دانشگاه آزاد هستم .۲۱ سالمه . کلاس زبان هم دارم میرم . میخواستم ببینم برای ارشد کدام کشور بهترین گزینه برای ادامه تحصیل ازهمه جهات (بخصوص هزینه و کار) مناسبه ؟

پاسخ کارشناس : تحصیل در کشورهای مختلف شرایط متفاوتی از نظر هزینه های تحصیل و شرایط کاری دارد . برای دریافت اطلاعات دقیق می تونید با کارشناسان اندیشه فردا تماس گرفته و مشاوره کاملا رایگان دریافت کنید .

 

با سلام ایا امکان اخذ بورسیه تحصیلی در کشور ایتالیا در مقطع دکتری عمومی یا کارشناسی فیزیوتراپی وجود داره ؟

پاسخ کارشناس : بله امکان دریافت بورسیه تحصیلی در تمام مقاطع تحصیلی در کشور ایتالیا وجود دارد.

 

سلام . من ژنتیک اصفهان می خونم و ترم اخر هستم . معدلم ۱۸.۹۰ هستش و شاگرد اول ورودیمون هستم . مدرک زبان ندارم ولی کلاس زبان می رم و استادهام گفتند برام توصیه نامه خوبی می نویسند . می خوام بورس بشم . چه کشوری برام بهتره ؟؟ ممنون میشم اگه جواب بدید .

پاسخ کارشناس : برای گرفتن بورسیه تحصیلی باید وارد دانشگاه مورد نظر شوید و بعد از گذشت یک یا دو تا ترم در صورت داشتن معدل بالا و رزومه قوی می توانید برای بورسیه اقدام کنید ولی احتمال آن بسیار کم است اگر قطعا می خواهید بورس تحصیلی را دریافت کنید بهترین کشور ، کشور ایتالیا می باشد چرا که در تمام مقاطع تحصیلی بورسیه تحصیلی تعلق خواهد گرفت .

 

سلام من ٣٤ سالمه و ديپلم رياضي فيزيك با معدل بالا ايلس٦ تا ٧ میتونم بگيرم أيا برأي من امكان ادامه تحصيل درايتاليا هست ؟

پاسخ کارشناس : بله با توجه به شرایط شما امکان پذیرش ، ویزا و بورس تحصیلی وجود دارد .

 

سلام ممنون از سایت خوبتون میخواستم بپرسم برای بورسیه تحصیلی در مقطع ارشد ایتالیا یا کشورهای مثلش ایا باید ارشد رو در دانشگاهای داخلی قبول بشیم و بعد اقدام کنیم؟؟؟ و اینکه کلا برای تحصیل درایتالیا یا اتریش شرایط برای رشته های هنری مثل گرافیک و طراحی صنعتی بهتره یا رشته های تجربی مثل رادیولوژی و پرستاری؟؟؟؟ به صورت کلی از لحاظ کار مناسب درامد و هزینه های تحصیل میگم من چظوری میتونم اقدام کنم برای استفاده از بورسهای استانیش ؟

پاسخ کارشناس : خیر برای ورود به کارشناسی ارشد در ایتالیا نیازی به قبولی در دانشگاه های ایران وجود ندارد اما برای ورود به دانشگاه های اتریش قبولی در رشته مورد نظر الزامی می باشد  تحصیل در هر دو کشور رایگان است . از نظر کاری شرایط اتریش برای ورود به پروسه کار مناسب تر است . اما با توجه به کمک هزینه تحصیلی که ایتالیا به دانشجویان پرداخت می کند تحصیل در دانشگاه های ایتالیا راحت تر می باشد .

 

سلام . من برای کارشناسی رشته طراحی مد میخوام بورسیه بگیرم ولی نمیدونم از کجا باید شروع کنم و چه کشوری شرایط بهتری داره . میشه لطفا راهنماییم کنید بآید چیکار کنم ؟

پاسخ کارشناس : برای دریافت بورسیه استانی باید پذیرش و ویزا را گرفته باشید موسسه اندیشه فردا در گرفتن پذیرش ، ویزا و بورس تحصیلی به شما کمک می کند می توانید با شماره تماس های موسسه اندیشه فردا تماس بگیرید . مشاوران شما را راهنمایی خواهند کرد .

 

من فارغ التحصیل رشته معماری در مقطع کارشناسی هستم و دوست دارم فوق لیسانسم در رشته عکاسی در یکی از کشور خارجی بگذرونم . امکان بورسیه تحصیلی هست ؟ در کل معدل دانشگاه و دیپلم من همه بالای 17 هست . این موضوع هم ذکر کنم که من حتی لیسانسمون به این صورت گرفتم که هم کار میکنم و هم درس میخونم . یعنی پشتیوانه مالی ندارم . اما این توان در خودم میبینم که هر دو کار انجام بدم . ممنون میشم منو راهنمایی کنید . بیشتر هدف خودم روی کشور ارمنستان هست و کشور های اروپایی .

پاسخ کارشناس : گرفتن بورسیه تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد احتمال بسیار پایینی دارد اگر به دنبال دریافت بورسیه تحصیلی هستید می توانید برای کشور ایتالیا اقدام کنید در غیر اینصورت برای تحصیل خود در کشورهای دیگر باید هزینه پرداخت کنید که این هزینه بسته به دانشگاه و کشور مقصد شما متفاوت میباشد تحصیل در دانشگاه های آلمان و فرانسه هم رایگان می باشد اما تحصیل به زبان خود کشور و نیاز به مدرک زبان آلمانی و مدرک زبان فرانسوی می باشد .

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat