پرشین اپلای

شرایط اعزام دانشجو به لهستان

شرایط اعزام دانشجو به لهستان 3 سال قبل

شرایط اعزام دانشجو به لهستان

افرادی که قصد ادامه تحصیل در لهستان را دارند باید از شرایط تحصیلی و اعزام در این کشور آگاه باشند. شما برای این که بتوانید به راحتی به این کشور اعزام شوید می بایست مدارک و شرایط لازمه را مهیا سازید. در صورتی که قصد تحصیل در مقطع لیسانس و تحصیل با مدرک دیپلم در لهستان را داشته باشید باید مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم به همراه ریز نمرات و مدرک زبان داشته باشید. طول این دوره در لهستان ۳ ساله می باشد. مدرک زبان در این مقطع بسیار مهم می باشد چرا که رشته های تحصیلی معمولا به زبان انگلیسی ارائه داده می شود. برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد داشتن مدرک کارشناسی از دانشگاه های معتبر به همراه مدارک قبلی ضروری است. برای مقطع دکترا نیز شرایط به این صورت است که شما تمامی مدارک قبلی را می بایست ارائه دهید. در مقطع دکترا به دانشجویان در این کشور حقوقی به میزان ۲۰۰۰ دلار در ماه تعلق می گیرد. لازم به ذکر است که دریافت بورسیه ی تحصیلی در این مقطع به راحتی امکان پذیر است.

تحصیل در کشور لهستان یک انتخاب بسیار عالی برای افرادی است که هدف ادامه تحصیل در خارج از کشور را  دارند. کشور لهستان برای ادامه تحصیل مزیت های فراوانی دارد. یکی از این مزیت ها بهره مندی از سیستم آموزشی عالی و سطح بالا است. علاوه بر این هزینه های تحصیلی در لهستان نسبت به کشور های دیگر بسیار  ارزان تر است و همچنین برای دانشجویان بین المللی تخفیف های ویژه ای به همراه کمک هزینه های تحصیلی ارائه می دهد. این بورسیه های تحصیلی در انواع گوناگونی است. اما نکته ی حائز اهمیت برای افرادی که علاقه مند به تحصیل در این کشور هستند چگونگی اعزام دانشجو به لهستان و شرایط تحصیلی در این کشور است که ما در ادامه برایتان شرح خواهیم داد.

هزینه های تحصیلی در کشور لهستان

همان طور که در ابتدای متن گفته شد کشور لهستان نسبت به کشور های دیگر از  هزینه های بسیار پایینی برخوردار است. در صورتی که شما بتوانید پذیرش دانشگاه های دولتی لهستان را کسب کنید می توانید با کم ترین هزینه در این کشور مشغول به تحصیل شوید. به طور کلی هزینه های تحصیلی در کشور لهستان در حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ یورو برای هر ترم است. اما بعضی از دانشگاه های لهستان شهریه ای در حدود ۲۰۰۰ یورو نیز دارند. در صورت کلی شما با دریافت بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی در قالب تخفیف های ویژه می توانید تا حد زیادی هزینه های تحصیلی را کاهش داده و از مزیت تحصیل رایگان لهستان برخوردار شوید.

اخذ ویزای تحصیلی لهستان

در صورتی که شما قصد ادامه تحصیل در لهستان را دارید، می بایست ویزای تحصیلی این کشور را اخذ نمایید مدارکی که برای ویزای تحصیلی مورد نیاز هستند عبارتند از: کپی از تمامی مدارک شناسایی به همراه مدارک تحصیلی و ریز نمرات، فرم درخواست ویزا، گواهی سلامت، گواهی تمکن مالی، پرینت از چرخش حساب بانکی در سه ماه اخیر، عکس، پاسپورت، مدرک زبان و نامه اخذ پذیرش. با ارائه ی این مدارک و تحویل به موقع می توانید ویزای لهستان را کسب کنید.

 

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat