پرشین اپلای

فوق لیسانس و دکتری در لهستان

فوق لیسانس و دکتری در لهستان 3 سال قبل

فوق لیسانس و دکتری در لهستان

مقطع فوق لیسانس در کشور لهستان در همه رشته ها به مدت ۱ تا ۲ سال طول می کشد.

هزینه تحصیل در این مقطع در مقایسه باکشوره هایی همچون آمریکا، انگلیس، کانادا و… پایین تر میباشد به همین دلیل متقاضیان بسیاری برای تحصیل در این کشور وجود دارد.

زبان تدریس در مقطع فوق لیسانس لهستان در اکثر رشته های تحصیلی به زبان انگلیسی می باشد.

دانشجویان در مقطع فوق لیسانس کشور لهستان مجوز ۲۰ ساعت کار در هفته را دارند که در ازای این کار حقوقی در حدود ۴ تا ۸ یورو برایی هرساعت کار دریافت مینمایند که دانشجو میتواند از این درآمد کسب شده برای تامین بخشی از هزینه های تحصیل وزندگی خود استفاده نماید.

دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع فوق لیسانس دانشگاه های لهستان باید مدارک سوابق تحصیلی خود ، مدرک زبان انگلیسی، توصیه نامه از استادان سابق خود و مدارک شناسایی به همراه گواهی از یکی از بانک های ایران دال بر توان مالی برای پرداخت هزینه های تحصیل را برای پذیرش به دانشگاه مورد نظر ارائه نمایند.

به دانشجویان مقطع دکتری در کشور لهستان توجه ویژه ای میشود به طوری که به دانشجویان این مقطع تسهیلات قابل توجهی ارائه میگردد. تحصیل دکتری در دانشگاه های لهستان به دو صورت انجام میپذیرد یکی اینکه دانشجو خود کلیه مخارج تحصیلش را پرداخت میکند و دیگری اینکه دانشجو از طرف دانشگاه لهستان بورس می شود.

در کشور لهستان به دانشجویان مقطع دکتری حقوقی در حدود ۲۰۰۰دلار درماه پرداخت میگردد . زبان تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه های لهستان در اکثر رشته ها مانند مهندسی زبان انگلیسی می باشد.

دانشجویان این مقطع اجازه کار به صورت ۳۰ ساعت در هفته را دارند و در ازای آن مبلغی بین ۴ تا ۸ یورو برای هر ساعت دریافت می نمایند.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید

تحصیل در لهستان


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat