پرشین اپلای

ویژگی های تحصیل در لهستان

ویژگی های تحصیل در لهستان 3 سال قبل

ویژگی های برجسته

1.      دانشگاههای معتبر جهانی و شهریه مناسب

2.      هزینه زندگی فوق العاده پایین

3.      امکان کسب ویزا بدون نیاز به مدرک زبان

4.      امکان اشتغال به کار دانشجویی

5.      دروازه مناسبی برای ورود به شنگن

مدارک مورد نیاز

اصل پاسپورت

حداقل 2 سال اعتبار

عکس 4*3

یک قطعه

اصل مدرک و ریز نمرات

2 مقطع آخر تحصیلی

CV

مقطع ارشد و دکتری

انگیزه نامه

مقطع ارشد و دکتری

معرفی نامه از اساتید

مقطع دکتری

 

شرایط تحصیل در لهستان چیست؟

کشور لهستان یک کشور بسیار عالی برای تحصیل و زندگی می باشد. تحصیل در لهستان از کیفیت و شرایط بسیار بالایی بر خوردار می باشد. دولت لهستان جهت جذب افراد برای تحصیل در این کشور، شرایط بسیار عالی را فراهم کرده است. یکی از مزایای تحصیل در لهستان فراهم آوردن هزینه های تحصیلی پایین در این کشور می باشد. زبان تحصیل در لهستان به طور معمول انگلیسی می باشد. پس افرادی که قصد تحصیل در این کشور را دارند می بایست مدرک زبان انگلیسی را دارا بوده و بر زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند. مدرک زبان انگلیسی افراد باید با نمره ی ایلتس 6 باشد. بهتر است زبان انگلیسی را جهت تحصیل در لهستان قبل از ورود به کشور لهستان بیاموزید تا راحت تر بتوانید در این کشور تحصیل کنید.

تحصیل در لهستان در مقطع کارشناسی

همان طور که گفته شد جهت تحصیل در مقطع لیسانس در کشور لهستان می بایست مدرک زبان انگلیسی داشته باشید. لازم به ذکر است که کشور لهستان با این که یک کشور انگلیسی زبان نیست اما کورس های انگلیسی زیادی را در این مقطع برگزار می کند. مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور لهستان ۳ یا ۴ سال به طول می انجامد. هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی بین ۵۰۰ الی ۷۰۰ یورو در هر ترم و در دانشگاه های خصوصی حدود ۱۰۰۰ الی ۱۵۰۰ یورو در هر ترم می باشد.

نکته ی قابل ذکر در این بخش این است که سیستم آموزشی کشور لهستان برای اتباع خارجی به گونه ای است که دانشجو بلافاصله پس از فارغ التحصیلی می تواند به دنبال شغلی مناسب گشته و آن را یافت کند. در طول تحصیل نیز فرد می تواند برای خود شغلی پیدا کرده و طبق ۱۰مجوز ساعت حق کاری که در طول تحصیل دارد، مشغول به کار شود. فرد به ازای هر یک ساعت کار بین ۳ تا ۷ یورو به دست می آورد.

تحصیل در کشور لهستان در مقطع کارشناسی ارشد

هزینه ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کشور لهستان بسیار مناسب می باشد و افراد زیادی لهستان را به همین علت برای تحصیل انتخاب می کنند. مدت تحصیل در مقطع فوق لیسانس در کشور لهستان ۱ یا ۲ سال به طول می انجامد. فردی که قصد اخذ پذیرش دانشگاهی در کشور لهستان را دارد می بایست مدارکی نظیر سوابق تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی به منظور تسلط به این زبان، توصیه ی نامه ی اساتید و مدارک شناسایی را ارائه دهد. دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد اجازه ی ۲۰ ساعت کار در هفته را دارند.

ادامه تحصیل در کشور لهستان در مقطع دکتری

دست یافتن به تحصیل در مقطع دکتری در کشور لهستان، بسیار آسان است؛ چرا که فرد می تواند از طریق اخذ بورسیه ی تحصیلی هزینه های پرداختی را کمتر کند. نکته ی بسیار مهم و قابل ذکر در مقطع دکتری در کشور لهستان این است که دانشگاهها در این مقطع مبلغی حدود ۲۰۰۰ یورو در طول تحصیل به دانشجویان به عنوان حقوق پرداخت می کنند. این مبلغ در واقع کمک هزینه ای برای افراد می باشد تا از پس هزینه های تحصیلی و زندگی راحت تر بر آیند.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید

تحصیل در لهستان


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat