پرشین اپلای

معرفی کشور اتریش

معرفی کشور اتریش 3 سال قبل

آشنایی با کشور اتریش

کشور اتریش در مرکز اروپا قرار دارد و جمعیتی بالغ بر ۸٫۱۸۹٫۰۰۰ نفر دارد. کشور اتریش شاید از نظر مساحت به اندازه ی کشور امارات باشد یعنی کوچکتر از کشور پرتغال و کمی بزرگتر از کشور اسکاتلند. اتریش دارای ۹ ایالت است که در همسایگی کشور های آلمان، اسلوواکی، ایتالیا، اسلوونی، مجارستان، سوئیس و جمهوری چک است. پایتخت این کشور شهر وین است که جمعیت یک میلیون و ۵۲۳ هزار نفری دارد که حدود ۲۰ درصد از کل جمعیت اتریش در این شهر زندگی می کنند و بقیه جمعیت آن در شهرستان ها هستند. تحصیل در اتریش یکی از گزینه های خوب برای دانشجویان ایرانی می باشد. در ادامه به صورت مفصل در مورد این کشور توضیح خواهیم داد.

آب و هوای اتریش

اتریش آب و هوای معتدلی دارد بخاطر مرتفع بودن این کشور زمستان هایی سرد و پوشیده از برف دارد ولی به طور کلی هر هار فصل در کشور اتریش قابل مشاهده است برخی مناطق آن مثل قسمت شرق آن از غرب کشور خشک تر و زمستان های آن به نسبت تابستان که گرم و مرطوب است، سردتر و برفی تر است. به عبارتی هر فصلی آب و هوای مخصوص به خود را دارد. رشته کوه های آلپ در کشور اتریش قرار دارد. جنگل های زیبای اتریش مملو از درخت های سوزنی و کاج است.

حکومت و دولتداری در کشور اتریش

اتریش دارای ۹ ایالت است که هرکدام از این ایالت ها به طور جداگانه و به صورت حکومت ایالتی همان منطقه اداره می شود که در نهایت زیر نظر رییس جمهور فدرال است. هر دوره ی ریاست جمهوری فدرالی در اتریش ۶ سال است.

پول و اقتصاد اتریش

اقتصاد کشور اتریش در زمینه های صنعت بسیار قوی است؛ به گونه ای که قسمت عظیمی از صادرات کشور اتریش از بخش صنعت می باشد که از جمله ی آن ماشین آلات و تجهیزات، لوازم نقلیه موتوری، تولیدات فلزی، مواد شیمیایی و آهن و فولاد است. کشور اتریش در زمینه های دیگر مثل کاغذ و مقوا نیز صادرات فعالی دارد. واحد پول در اتریش یورو است.

جاذبه های گردشگری در اتریش

از دیگر منابع اقتصادی که کشور اتریش را تامین می کند جاذبه های گردشگری و نقش توریسم است. طبق آماری از بانک جهانی پس از سوئیس، دانمارک، آمریکا و ژاپن کشور اتریش ثروتمندترین کشور جهان است. جاذبه های گردشگری که در اتریش همگان را به سمت آن می کشاند یکی مناطق اسکی و کوه نوردی اتریش است که به دلیل برفی بودن علاقه مندان به کوه و طبیعت را به سوی خود جذب کرده است.

دیگر جاذبه گردشگری اتریش که در اکثرا در شهر وین واقع هستند می توان به:

قصر شنبرون، قصر بلودر، کلیسای سنت استفان، قصر پادشاهی هوفبرگ، خانه اپرای ملی وین، بنای یادبود موزارت، ساختمان پارلمان اتریش، موزه تاریخ طبیعی و قصر میرابل در سالزبورگ، کلیسای جامع سالزبورگ، قصر امبراس در اینسبورک، قصر اگنبرگ در گراتس، عمارت شهر در گراتس، قلعه و برج ساعت بر فراز کوه در گراتس اشاره کرد.

شهرهای مهم اتریش

از شهر های مهم کشور اتریش علاوه بر شهر وین می توان زالتسبورگ، اینسبورگ، لاگن فورت، ولس، دورن بیرن، لینتس، گراتس و سانکت پولتن را نام برد.

زبان رسمی در کشور اتریش آلمانی و مذهب آن ها کاتولیک رومی، پروتستان است.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید

معرفی کشور


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat