پرشین اپلای

تحصیلات تکمیلی در اسپانیا

تحصیلات تکمیلی در اسپانیا 3 سال قبل

تحصیلات تکمیلی در اسپانیا

تحصیلات تکمیلی در اسپانیا : تحصیلات تکمیلی در اسپانیا، کشور اسپانیا در چند سال گذشته به دلیل رکود اقتصادی به عنوان کشوری برای ادامه ی تحصیل انتخاب نمی شد اما اخیرا با توجه به تدریس عالی در دانشگاه های این کشور و همچنین هزینه ی کم تحصیل به ویژه در مقطع دکتری افراد زیادی را برای ادامه ی تحصیل به خود جذب می کند.

این کشور همچنین دارای مزیت های زیادی برای تحصیل است که در ادامه به ان اشاره خواهد شد.

شما برای اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه ها در کشور اسپانیا نیازمند مدرک زبان انگلیسی نیستید همچنین لازم نیست زبان انگلیسی را به طور کاملی اموخته باشید و در حد مکالمه کافیست.

همچنین شما می توانید در دانشگاه بارسلونا که یکی از بهترین دانشگاه های این کشور است امکان تحصیل با کمترین هزینه و اخذ بورسیه ی تحصیلی را به راحتی برای دانشجویان فراهم می کند.

اسپانیا در کلیه مقاطع تحصیلی پذیرای دانش آموزان و دانشجویان بین المللی است. افرادی که از دانشگاه های اسپانیا فارغ التحصیل می شوند از شانس بالایی برای به دست آوردن موقعیت های شغلی مناسب و نهایتاً اخذ اقامت دائم اسپانیا برخوردار خواهند بود.

تحصیلات تکمیلی در اسپانیا

تحصیلات تکمیلی به دوره های ارشد و دکتری گفته می شود طول مدت این دوره ها در اسپانیا در مقطع کارشناسی ارشد ۱ سال است که ممکن است تا دو سال نیز ادامه پیدا کند و طول مدت دکترا نیز ۳ سال است.

شما همچنین می توانید در کنار تحصیل خود دوره های زبان اسپانیایی را نیز بگذرانید لازم به ذکر است که تحصیل در کلاس های زبان کاملا رایگان بوده و هزینه هایشان از طرف دولت اسپانیا پراخت می شود.

شما می توانید از طریق مشغول شدن در یک کار به صورت پاره وقت ۶۰۰ یورو در ماه دریافت کنید.

مدارک لازم جهت تحصیلات تکمیلی در اسپانیا :

شما می بایست ترجمه ی مدرک، ریز نمرات، ساعات درسی واحد های گذرانده شده دوره ی کارشناسی ارشد و همچنین ساعات درسی و واحد های گذرانده شده به همراه ریز نمرات در مقطع دکترا، گذرنامه، رزومه تحصیلی و کاری به زبان انگلیسی، مراجعه به مشاور و پر کردن فرم و امضا را از قبل مهیا سازید و به سفارت ارسال نمایید.

1.      ترجمه رسمی کلیه مدارک تحصیلی (دانشنامه و ریزنمرات(

2.      ترجمه شناسنامه

3.      اسکن از صفحه اول پاسپورت

4.      رزومه تحصیلی

5.      سابقه کاری (در صورت وجود(

6.      انگیزه نامه شخصی SOP

7.      ارائه پروپوزال

8.      توصیه‌نامه

9.      مقالات و کنفرانس‌های بین‌المللی در صورت وجود

10. مدرک زبان انگلیسی در صورت وجود (TOEFL – IELTS)

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat