پرشین اپلای

رشته های پزشکی رایگان در بلاروس

رشته های پزشکی رایگان در بلارو 3 سال قبل

رشته های پزشکی رایگان در بلاروس

یکی از کشور های پرطرفدار در بین دانشجویان بین المللی برای ادامه تحصیل کشور بلاروس می باشد.

این کشور در مقایسه با کشور هایی همچون آمریکا ، انگلیس و استرالیا شرایط خوب و راحتی را برای پذیرش دانشجویان علاقه مند به تحصیل در رشته پزشکی به وجود آورده است.

بسیاری ازافرادی که در کنکور پزشکی ایران موفق به کسب رتبه و قبولی نشده اند میتوانند تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی کشور بلاروس را انتخاب نمایند.

رشته های پزشکی و دندانپزشکی در کشور بلاروس رایگان نمی باشد ولی هزینه های تحصیل این رشته ها در دانشگاه های بلاروس بسیار ارزان و پایین می باشد.

کیفیت آموزش رشته های پزشکی در بلاروس در قبال هزینه ارزانی که از دانشجویان خارجی دریافت می کنند بالا می باشد. به طوری که اکثر دانشگاه های این کشور از اعتبار بالایی در سطح جهان برخوردار هستند.

طول دوره پزشکی در کشور بلاروس ۶ سال است. و مدت زمان تحصیل در رشته های دندانپزشکی در کشور بلاروس ۵ سال می باشد.

میزان شهریه تحصیل رشته های پزشکی ودندانپزشکی در بلاروس بسته به زبان تحصیل در دانشگاه ها متفاوت می باشد.

شهریه

برای تحصیل در رشته های پزشکی در بلاروس به زبان انگلیسی باید ۴۵۰۰دلار برای هرسال تحصیلی شهریه پرداخت. در صورتی که تحصیل در رشته های پزشکی دانشگا ه بلاروس به زبان روسی ۳۸۰۰دلاربرای یک سال تحصیلی می باشد.

هزینه تحصیل در رشته های دندانپزشکی بلاروس به زبان انگلیسی در حدود ۵۰۰۰دلار میباشد در صورتی که اگر دانشجو به زبان روسی به تحصیل در رشته دندانپزشکی بلاروس بپردازد باید ۴۰۰۰دلار هزینه تحصیل پرداخت نماید.

دوره تخصصی رشته های پزشکی و دندانپزشکی بلاروس نیز رایگان نمیباشد. هزینه تحصیل در دوره تخصصی پزشکی به زبان روسی ۲۰۰۰تا ۴۰۰۰دلار در سال میباشد و اگردانشجویی این دوره را به زبان انگلیسی بگذراند باید در حدود ۳۰۰۰تا ۵۰۰۰دلار باید پرداخت نماید.

هزینه دوره تخصصی دندانپزشکی بلاروس به زبان انگلیسی ۴۰۰۰تا ۴۵۰۰دلار در سال و اگر دانشجو این دوره را به زبان روسی بگذراند باید در حدود ۳۵۰۰تا ۴۰۰۰دلار برای یک سال تحصیلی پرداخت نمایند.

به طور کلی با توجه به رایگان نبودن رشته های پزشکی بلاروس ولی شهریه های در یافتی برای تحصیل در این رشته ها در مقایسه با بسیاری از کور ها ، ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat