پرشین اپلای

ویژگی های برجسته تحصیل در اکراین

ویژگی های برجسته تحصیل در اکرا 3 سال قبل

ویژگی های برجسته

1.      هزینه زندگی فوق العاده پایین

2.      تحصیل با شرایط تقریبا رایگان

3.      وجود دانشگاه های معتبر

4.      شانس بسیار بالای ویزا

5.      دسترسی مناسب به حوزه شنگن

 

مدارک مورد نیاز

اصل پاسپورت

حداقل 2 سال اعتبار

عکس 4*3

یک قطعه

اصل مدرک و ریز نمرات

2 مقطع آخر تحصیلی

CV

مقطع ارشد و دکتری

انگیزه نامه

مقطع ارشد و دکتری

معرفی نامه از اساتید

مقطع دکتری

           

تحصیل در اکراین

کشور اکراین از جمله کشور های اروپای شرقی است که به دلایل بسیاری از جمله پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی، متقاضیان بسیاری برای تحصیل در این کشور وجود دارد. اکثر دانشگاه های اوکراین مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد و به همین جهت دانشجویان ایرانی بسیاری برای ادامه تحصیل دانشگاههای اکراین را بر می گزینند .

در کشور اکراین دانشگاههای معتبری وجود دارد که دارای رنک بالایی در سطح دنیا می باشند از مزایای تحصیل در اکراین می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

۱- اکثر مدارک دانشگاههای اکراین، مورد تایید وزارت علوم ایران می باشد و به همین دلیل دانشجویان ایرانی بسیاری متقاضی تحصیل در اکراین می باشند.

۲- به دلیل معتبر بودن مدارک دانشگاههای اوکراین در اکثر کشور هایی دنیا به ویژه اروپا و آمریکا و آموزش تخصصی که در دانشگاه های این کشور وجود دارد تحصیل در اکراین به عنوان یک سرمایه گذاری برای آینده افراد به شمار می آید

۳- امکان ادامه تحصیل به زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد.

۴- رشته دیپلم فرد متقاضی برای تحصیل در اکراین ملاک پذیرش در دانشگاهها قرار نمی گیرد و دانشجو می تواند بسته به شرایط پذیرش دانشگاه مورد نظردر رشته دلخواه خود به تحصیل ادامه دهد.

۵- امکان کار دانشجویی به مدت ۲۰ ساعت برای دانشجویان مشغول به تحصیل در دانشگاه های اکراین وجود دارد.

۶- به دانشجویان مقطع دکتری حدود ۲۰۰۰ دلاردر ماه حقوق پرداخت می گردد.

۷- هزینه های تحصیل و زندگی در کشور اکراین در مقایسه با هزینه های پرداختی در ایران پایین تر می باشد.

مقاطع تحصیلی در کشور اکراین

دوره کارشناسی در کشور اکراین یک دوره ۴ ساله است که عمدتا به زبان اوکراینی و روسی ارائه می گردد. به دانشجویان این مقطع مجوز ۲۰ ساعت کار داده می شود که در ازای هر ساعت ۸ تا ۱۰ دلار حقوق در یافت می نمایند.

دوره کارشناسی ارشد در کشور اکراین یک دوره ۲ ساله می باشد و دانشجویان می توانند تحصیل به زبان انگلیسی یا اوکراینی و روسی را انتخاب نمایند و بایستی مدرک دال بر تسلط آن ها بر زبان انتخابی را برای تحصیل در اکراین به دانشگاه مورد نظر ارائه دهند.

دانشجویان این مقطع نیز اجازه ۲۰ ساعت کار در طول هفته را دارند. دانشجویان بسیاری از سراسر جهان به دلیل بالا بردن شانس خود برای اخذ بورسیه در مقطع دکتری کشور اکراین، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این کشور را انتخاب می نمایند.

طول دوره دکتری در کشور اکراین به مدت ۲ سال می باشد و در کشور اکراین به این مقطع توجه ویژه ای می گردد، به طوری که علاوه بر اعطای مجوز ۳۰ ساعت کار دانشجویی در طول هفته به دانشجویان، حقوقی در حدود ۲۰۰۰ دلار در ماه به آن هاپرداخت می گردد. دانشجویان این مقطع شانس خوبی برای برخورداری از بورسیه های تحصیلی اکراین دارند و می توانند با اخذ بورسیه بسیاری از هزینه های خود را تامین نمایند.

مدارک برای ورود به مقاطع ارشد و دکتری اوکراین

مدارک مورد نیازی که دانشجویان برای تحصیل در اکراین باید به دانشگاه مورد نظر خود ارائه دهند عبارت است از :

۱- ارائه مدارک تحصیلی و ریز نمرات ترجمه شده به زبان روسی یا اوکراینی

۲- ارئه مدرک زبان ( انگلیسی، اوکراینی یا روسی ) به دانشگاه مورد نظر با توجه به زبان تدریس رشته ی تحصیلی فرد متقاضی

۳- داشتن توصیه نامه از اساتید قبلی و در صورت داشتن مقالات و پژوهش شانس متقاضی برای ورود به دانشگاههای اوکراین افزایش خواهد یافت.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat