پرشین اپلای

ویژگی های برجسته تحصیل در نروژ

ویژگی های برجسته تحصیل در نروژ 3 سال قبل

ویژگی های برجسته تحصیل در نروژ

1.      امکان تحصیل رایگان

2.      وجود کار دانشجویی فراوان

3.      کسب اقامت با توجه به فرصتهای شغلی فراوان بعد از تحصیل

4.      استانداردهای زندگی بسیار بالا

5.      تحصیل در دانشگاههای بسیار ممتاز

مدارک مورد نیاز

اصل پاسپورت

حداقل 2 سال اعتبار

عکس 4*3

یک قطعه

اصل مدرک و ریز نمرات

2 مقطع آخر تحصیلی

CV

مقطع ارشد و دکتری

انگیزه نامه

مقطع ارشد و دکتری

معرفی نامه از اساتید

مقطع دکتری

ارائه مدرک زبان

حداقل آیلتس 6.5

           

کشور نروژ جز کشور هایی است که متقاضیان زیادی برای تحصیل دارد و شاید به خاطر امکان تحصیل رایگان و بازار کار خوبی است که در کشور نروژ برای رشته های تحصیلی مهندسی نفت و گاز و برق و معماری وجود دارد. از دیگر دلایل محبوبیت تحصیل در نروژ می توان به تدریس دروس در دانشگاهها به زبان انگلیسی و رعایت استاندارد های آموزشی در دانشگاههای نروژ اشاره کرد.

تحصیل در نروژ در مقطع لیسانس

طول دوره ی لیسانس در نروژ حدودا سه سال است. بدین ترتیب که فرد دانشجو با گذران تمام واحد های درسی و ارائه ی دو پروژه به صورت کتبی موفق به اخذ مدرک می گردد. نکته ی مهم در مورد تحصیل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اینکه امکان تحصیل در دانشگاههای علمی کاربردی در نروژ نیز وجود دارد فقط پس از ورود به کشور نروژ باید در یک امتحان ورودی که در دانشگاه مورد نظر برگزار می شود شرکت کرده و در صورت قبولی می توانید در دانشگاههای علمی کاربردی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تحصیل کنید.

تحصیل در مقطع فوق لیسانس در نروژ

برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در نروژ باید در دوره ی قبل یعنی کارشناسی موفق شده و مدرک آن را داشته باشید. برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در نروژ دو دوره و امکان وجود دارد. یک اینکه شما بخواهید مدرک کارشناسی ارشد به صورت آکادمیک را داشته باشید که در این صورت باید در دوره ی جامع شرکت کنید و نیز اگر تمایل به گرفتن مدرک کارشناسی ارشد تخصصی داشته باشید باید دوره ی مقطعی را گذرانده و موفق به کسب مدرک فوق لیسانس تخصصی شوید.

تحصیل در نروژ در مقطع دکترا

دوره ی دکتری در اتریش دارای دو مرحله ی علمی و مطالعاتی است. پس از گذراندن دوره ی فوق لیسانس به صورت مقطعی و یا جامع می توانید در دوره ی دکتری دانشگاههای نروژ شرکت کنید. در این دوره دانشجو می بایست پروژه های تحقیقاتی را علاوه بر گذراندن واحد های درسی انجام دهد. دیگر الزامی که در گذراندن دوره ی دکتری در کشور نروژ وجود دارد مبحث رساله و یا پایان نامه است که دانشجو باید به مدت حداقل دو سال برای آن زمان هزینه کرده تا بتواند تزی را مورد تایید اساتید متخصص دانشگاههای نروژ ارائه دهد و در نهایت موفق به کسب مدرک PHD شود.

دوره ی بالاتر از دوره ی دکتری دوره ی فوق دکترا است که الزاما منجر به یک مدرک تحصیلی به صورت آکادمیک نخواهد شد بلکه جایگاه علمی و برجسته بودن شخص دانشجو را در سطح علمی و اعتبار دانشگاهی و نشان می دهد. در این دوره شخص دانشجو با نوشتن و چاپ مقالات و آفرینش آثار علمی و شرکت در سمینار ها و همینطور تالیفات و ترجمه ی کتاب از طرف دانشگاهی که در آن دوره ی دکتری را گذرانده و از آن جا مدرک گرفته موفق با کسب مدرک فوق دکترا خواهد شد.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat