پرشین اپلای

بهترین دانشگاههای چین

بهترین دانشگاههای چین 3 سال قبل

بهترین دانشگاههای چین

امروزه کشور چین یکی از قدرتمند ترین مراکز علمی در دنیا شناخته می شود که دانشگاه های معتبر و دارای رنک و رتبه ی بالا در میان دانشگاه های دنیا دارد. این دانشگاه ها و مراکز علمی از تمام امکانات آموزشی به روز در دنیا برخوردار هستند و شاید بتوان با جرات گفت که مراکز آموزش عالی این کشور، سهم عمده ای در تولید علم و دانش و فناوری و همچنین تربیت افراد عالم در حوزه های مختلف دانشی، در دنیا را دارد.که با هزینه های پایین میتوان از این امکانات بهره برد.

بهترین دانشگاههای چین

در رابطه با بهترین دانشگاههای چین ، دانشجویان زیادی همه ساله این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی برای تحصیلات آکادمیک خود انتخاب می کنند. علی رغم اینکه اکثر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در این کشور از رتبه ی خوب و سطح بالای علمی برخوردارند.که میتوان با هزینه های بسیار کم در این دانشگاه ها تحصیل کرد. اما در طی این مطلب 5 دانشگاه سرآمدتر را در این کشور معرفی می کنیم.

دانشگاه پکن، فودان، تسینگ هوا، هنگ کنگ و چین هوآ از دانشگاه های درجه یک در کشور چین محسوب می شوند.

معرفی دانشگاه پکن:

این دانشگاه با داشتن حدود 2000 دانشجوی خارجی از نظر ارائه دادن طیف وسیعی از رشته ها و دوره های تحصیلی متنوع، به عنوان دانشگاه اول در چین شناخته می شود. دانشگاه پکن، یکی از پیشرفته ترین و بهترین دانشگاه های چین، می باشد که به عنوان نخستین مرکز آموزش عالی دولتی در این کشور، خدامت آموزشی را در سطح دانشگاهی ازائه می کند.

معرفی دانشگاه فودان:

دانشگاه فوق با داشتن رتبه ای در میان 100 دانشگاه برتر در دنیا، دارای مراکز و پردیس های بزرگی در محل های مختلف کشور چین می باشد و از نظر تعداد دانشجویان بین المللی مشغول به تحصیل، در جایگاه دوم بعد از دانشگاه پکن قرار گرفته است. دانشگاه فودان یکی از مراکزی است که دوره های زبان ماندارین چینی را علاوه بر ارائه ی رشته های متنوع دانشگاهی، برای دانشجویان برگزار می کند.

دانشگاه تسینگ هوا:

با قاطعیت می توان ادعا کرد که این دانشگاه بهترین دانشگاه در کل کشور چین می باشد. این دانشگاه در رشته ی مدیریت بازرگانی یا همان MBA رتبه ی دوم در دنیا را کسب کرده است. لذا افرادی که دارای رزومه ی قوی در زمینه ی تجارت هستند می توانند با طیب خاطر هر چه بیشتر این دانشگاه را به عنوان محل تحصیل انتخاب کرده و در امور مربوط به این حوزه بهترین آموزش ها را دریافت کنند.

معرفی دانشگاه هنگ کنگ:

یکی از مراکز آموزش عالی قوی در شهر هنگ کنگ می باشد که یک چهارم ار دانشجویان آن را افراد خارجی تشکیل می دهند. دانشجویان با انتخاب این دانشکاه به عنوان محل تحصیل می توانند شرایط تحصیل غربی را در یک محل آموزشی کاملا شرقی، احساس کنند.

معرفی دانشگاه چین هوآ:

در این دانشگاه که در پایتخت کشور قرار گرفته است، دارای 35 رشته در کارشناسی، 84 رشته در فوق لیسانس ، و 64 رشته در دوره ی دکتری می باشد. که تنها 10 رشته ی آن در دوره ی ارشد و دکتری به انگلیسی تدریس می شوند.

علاوه بر مراکز آموزش عالی نام برده در فوق، دانشگاههایی مانند: جیائو تونگ در شانگهای، دانشگاه سیچوان، دانشگاه نرمال گوانگشی را می توان در لیست بهترین دانشگاه های چین با ارائه ی بهترین آموزش ها در رشته ها و نیز در سطوح مختلف دانشگاهی قرار داد.



 

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat