پرشین اپلای

هزینه زندگی در چک

هزینه زندگی در چک 3 سال قبل

هزینه زندگی در چک

 زندگی در هر کشوری دارای هزینه های خاص خود می باشد و در صورتی که شما قصد مهاجرت به کشور خارجی را داشته باشید می بایست تمام هزینه های مصرفی از زندگی در آن کشور را در نظر بگیرید تا بتوانید برنامه ریزی درستی برای زندگی در کشور مقصود، مهیا کنید. جمهوری چک یکی از سایر کشور هایی می باشد که در طول سال، دارای متقاضیان زیادی می باشد که ممکن است برای تحصیل و یا زندگی قصد مهاجرت به این کشور را داشته باشند. به هر حال اطلاع از هزینه زندگی در چک موضوع بسیار مهمی بوده که لازم است افراد از آن مطلع باشند. متن زیر شما را از هزینه زندگی در چک آگاه می کند. کشور چک به دلیل جاذبه های دیدنی و توریستی که دارد، دارای طرفداران زیادی است. با توجه به این موضوع هزینه زندگی در چک و یا تحصیل در این کشور بسیار مناسب بوده و هزینه های گرانی را شامل نمی شود. اگر شما قصد اقامت در این کشور را داشته باشید هزینه ای که برای اقامت در یک آپارتمان می بایست پرداخت نمایید 432 یورو می باشد. در صورتی که شما دانشجو نیز باشید برای اقامت در یک خوابگاه 100 یورو در ماه پرداخت می کنید. هزینه ی غذایی که شما در یک رستوران میل می کنید در کل 5 یورو می باشد. سایر هزینه های مواد غذایی به این گونه است که شیر 6 یورو، نان 8 یورو و در کل میانگین هزینه ای که شما برای هزینه ی زندگی در چک و برای مواد غذایی پرداخت می کنید در طول یک ماه 155 یورو می باشد. در متن زیر هزینه های تهیه ی مواد غذایی به خوبی نمایش داده شده است.

هزینه ی اقامت و اجاره ی آپارتمان در چک

در صورتی که شما بخواهید برای اقامت خود در کشور چک، از یک آپارتمان اجاره ای استفاده کنید بسته به محل آپارتمان و متراژ آن هزینه زندگی در چک متفاوت است.

به این منظور که هزینه اجاره ی یک آپارتمان در مرکز شهر با یک اتاق خواب 370.38 پوند در ماه می باشد، اجاره ی همین اپارتمان با یک خواب در حومه ی شهر 280.73 پوند در ماه، اجاره ی یک آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر 607. 15 پوند و هزینه ی اجاره ی همین اپارتمان در حومه ی شهر 462.23 پوند در طول یک ماه اقامت می باشد.

در صورتی که بخواهید برای اقامت به جای اجاره آپارتمان بخرید؛ هر متر مربع 179.28 پوند در مرکز شهر و در حومه ی شهر هر متر 119.27 پوند می باشد.

هزینه ی زندگی در چک برای تهیه ی مواد غذایی

• یک قرص نان 0.70 پوند.

• برنج 0.48 پوند

• یک شانه تخم مرغ 1.36 پوند.

• سینه ی مرغ 2.38 پوند

• انواع میوه و سبزیجات در حدود 0.49 تا 0.74 پوند

هزینه های موبوط به رفت و آمد و حمل و نقل در چک

• رفت و آمد با یک بلیط یک طرفه 0.88 پوند.

• هزینه ی رفت و آمد با تاکسی تعرفه ی عادی 1.47 پوند.

• هزینه ی بنزین 1 گالن 4.63 پوند.

 

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat