پرشین اپلای

شرایط اعزام دانشجو به هلند

شرایط اعزام دانشجو به هلند 3 سال قبل

شرایط اعزام دانشجو به هلند

تحصیل در کشور هلند در حال حاضر هدف افراد بسیاری است. کشور هلند یک انتخاب تحصیلی بسیار عالی برای تمامی کسانی است که می خواهند در خارج از کشور ادامه تحصیل دهند. امروزه بیشتر افراد به دنبال تحصیل در کشور هایی هستند که در عین حال هم کیفیت آموزشی عالی داشته باشد و هم از هزینه های تحصیلی کم تری نسبت به سایر کشور ها برخوردار باشد. کشور هلند یکی از کشور هایی است که هر دو ویژگی را دارد. اما نکته ی مهم برای تحصیل در این کشور این است که افراد اطلاعات کافی برای تحصیل در هلند داشته باشند. ما در این متن شما را با شرایط تحصیلی و شرایط اعزام دانشجو به هلند راهنمایی خواهیم کرد.

شرایط اعزام دانشجو به هلند

تحصیل در این کشور و همچنین اعزام دانشجو به هلند نیازمند دارا بودن چند شرط است. از شرایط اعزام دانشجو به هلند در مرحله ی اول می بایست به چگونگی اخذ پذیرش از دانشگاه ها اشاره نمود. شما می توانید در مراحل اخذ پذیرش از دانشگاه هم به صورت آنلاین و اینترنتی و هم به صورت مستقیم اقدام نمایید که این موضوع به نوع دانشگاه بستگی دارد. از طرفی زبان تحصیلی در بیشتر دانشگاه های هلند انگلیسی است بنابراین شما برای اعزام به این کشور باید شرط دوم را که داشتن مدرک زبان است را داشته باشید. در صورتی که مدرک زبان خود را در داخل کشور اخذ نکرده باشید می توانید در داخل هلند اقدام نموده و با شرکت در کالج های زبان این مدرک را به راحتی به دست آورید. سابقه ی تحصیلی خوب در راستای اعزام سریع تر و اخذ پذیرش به شما کمک فراوانی می کند. بنابراین بهتر است برای تحصیل در این کشور جزو افرادی باشید که دارای سطح علمی بالایی هستند.

هزینه های تحصیلی در هلند

از مواردی که در راستای اعزام دانشجو به هلند معمولا مورد توجه قرار می گیرد و حائز اهمیت است اطلاع کافی از هزینه های تحصیلی و زندگی در کشور هلند می باشد. هزینه های زندگی در کشور هلند همانند دیگر نقاط دنیا به سبک زندگی فردی بستگی دارد. هزینه ی زندگی دانشجویی در هلند در حدود 700 تا 1000 یورو در ماه است که این میزان نسبت به کشور هایی نظیر آمریکا و یا اروپا کم تر است. شهریه های دانشگاهی هلند معمولا بسیار مناسب و ارزان است. این هزینه در حدود 350 تا 650 یورو در سال است.

ویزای تحصیلی هلند

برای تحصیل در کشور هلند بیش از 90 روز شما باید اقدام به اخذ ویزای تحصیلی نمایید. دریافت ویزای تحصیلی کشور هلند در وهله ی اول نیازمند دریافت پذیرش دانشگاه است سپس با ارائه ی مدارک مورد نیاز می توانید ویزای تحصیلی هلند را دریافت نمایید. این مدارک شامل:

کپی از پاسپورت معتبر

کپی از مدارک شناسایی

ارائه ی مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی به همراه ریز نمرات

ارائه ی گواهی سلامت

ارائه ی گواهی تمکن مالی

فیش پرداخت شهریه

پرداخت هزینه ی دریافت ویزا

سند ملکی و تعهد برای توانایی پرداخت هزینه های تحصیلی و زندگی

عکس

رزرو بلیط هواپیما و هتل

اعزام دانشجو به هلند و شرایط تحصیلی

کشور هلند در میان کشور های جهان در رتبه ی سوم از لحاظ عملکرد تحصیلی قرار گرفته است. بنابراین افراد زیادی این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. اعزام دانشجو به هلند یکی از روش های اخذ اقامت و مهاجرت به این کشور می باشد. تحصیلات تکمیلی در هلند نیازمند رعایت چندین شرط است که برای تحصیل می بایست آن ها را دانست.

برای تحصیل در مقطع لیسانس در کشور هلند علاوه بر داشتن مدرک دیپلم می بایست مدرک زبان با نمره ی آیلتس 6 را نیز داشته باشید. معدل شما نیز باید بالای 14 باشد تا بتوانید در این مقطع موفق به پذیرش دانشجویی شوید. این مقطع 3 تا 4 سال به طول می انجامد.

برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس در هلند 1تا 2 سال تحصیلی را باید طی کنید.

در این مقطع نیز دارا بودن مدرک زبان و همچنین مدرک لیسانس ضروری است. شهریه ی دانشگاه های هلند در این مقطع با توجه به رشته ی تحصیلی شما بین 2000 تا 8000 یورو در سال است. تحصیل دکترا در کشور هلند می تواند همراه با بورسیه ی تحصیلی و یا بدون بورسیه باشد. اخذ بورسیه ی تحصیلی در این مقطع بستگی به تایید استاد راهنما دارد. برای اخذ بورسیه ارائه ی مدارک لازم ضروری است.

هزینه زندگی در هلند

هزینه زندگی در کشور هلند شامل هزینه های دانشگاهی و هزینه های زندگی روزمره است. هزینه هایی که یک دانشجو در زمان تحصیل می بایست در این کشور پرداخت کند در حدود 6000 تا 15000 یورو است. هزینه های زندگی دانشجویی نیز با توجه به سبک زندگی در حدود 800 تا 1000 یورو متغیر است. هزینه های زندگی در این کشور را می توانید از طریق حق کاری که دولت به شما داده است و یا بورسیه های تحصیلی ارائه شده به میزان زیادی پوشش دهید.

مراکز اعزام دانشجو به خارج

برای تحصیل و اعزام دانشجو در کشور هلند مراکز زیادی وجود دارد. در میان اسامی موجود در لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو، موسسه ی پرشین اپلای یکی از بهترین موسسات اعزام دانشجو به کشور هلند می باشد.

این موسسه در این زمینه فعالیت بسیار گسترده ای دارد. موسسه پرشین اپلای به عنوان بهترین و رسمی ترین موسسه ی اعزام دانشجو به هلند و با مجوز رسمی بهترین گزینه برای اعزام شما به این کشور است. بنابراین شما می توانید با تماس با موسسه ی پرشین اپلای در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو کار های اعزام خود را انجام دهید.

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat