پرشین اپلای

مدرک زبان برای تحصیل در کانادا

مدرک زبان برای تحصیل در کانادا 3 سال قبل

مدرک زبان برای تحصیل در کانادا

پایتخت کشور کانادا اتاوا می باشد جمعیت کشور کانادا ۳۲٫۵۰۷٫۸۷۴ نفر و زبان رسمی این کشور انگلیسی است و حدود 62% جمعیت کشور کانادا به زبان انگلیسی صحبت می کنند و 25% دیگر به زبان فرانسه و 10% از مردم هر دو زبان انگلیسی و فرانسه صحبت می کنند .

مدرک زبان برای تحصیل در کانادا

زبان تحصیل در کشور کانادا انگلیسی و فرانسوی است .

در رابطه با تحصیل در کانادا روش های مختلف دانشگاهای مختلف و همچنین در مقاطع مختلف شرایط برای تحصیل وجود دارد به عنوان مثال، برای رای گرفتن بورسیه تحصیلی و تحصیل رایگان در کانادا در مقطع فوق لیسانس نمره ی زبان ایلتس باید حداقل ۶ و نیم و در مقاطع بالاتر و تحصیل رایگان در کانادا در مقطع دکتری نمره ی زبان باید ۶ و نیم الی ۷ باشد.

از آن جایی که کشور کانادا از جمله کشور هایی است که در زمینه ی سرمایه گذاری در امر تحصیل و بورسیه های تحصیلی بسیار فعال است سالانه بیش از ۱۵۰ هزار دانشجو از جای جای جهان و کشور های گوناگون جهت ادامه ی تحصیل به کشور کاناد می آیند . کیفیت بالای سیستم آموزشی در کشور کانادا باعث شده رشته های دانشگاههای بیشتری را هم ساپورت کند و به تبعیت متقاضیان بیشتری داشته باشد .

زبان برای تحصیل در کانادا در مقطع لیسانس

برای پذیرش در دانشگاههای کانادا در مقطع لیسانس داشتن مدرک پیش دانشگاهی ( ۱۲ سال تحصیل در دوران دبیرستان ) الزامی بوده و داشتن مدرک زبان از ضروریات پذیرش نمی باشد .

مدرک زبان برای تحصیل در کانادا در مقطع فوق لیسانس

ارائه کلیه مدارک تحصیلی از جمله مدرک لیسانس وریز نمرات و اگر مقطع فوق لیسانس را در ایران گذرانده اید و یا در حال خواندن ان هستید هر مدرکی که در خصوص آن هست از جمله ریز نمرات و یا ارائه ی مدرک آن ضروری است . در این مرحله نیز باید تمام مدارک خود را به زبان انگلیسی و یا فرانسوی ترجمه کنید .

و اما مدرک زبان که اکثرا نمره ی حداقلی کسب شده در آزمون آیلتس است و بعضا برخی دانشگاهها مدرک و نتیجه ی آزمون را از خود مرکز دریافت می کنند که در این زمینه باید بسته به شرایط خاص دانشگاه مورد نظر ، تحقیقاتی صورت گیرد .

مدرک زبان برای تحصیل در کانادا در مقطع دکتری

متقاضیان محترم مقطع دکتری برای کشور کانادا ، ضمن اینکه تمام مدارک فوق از جمله ( مدارک تحصیلی ، ریز نمرات ، انگیزه نامه و توصیه نامه ) را ترجمه شده به زبان انگلیسی و یا فرانسوی باید ارائه دهند ؛ باید دارای رزومه ی قوی تری نسبت به مقاطع پایین تر داشته باشند ، که می تواند شامل مقاله های چاپ شده در ژورنال هایی با ایمپکت های بالا ، تالیفات و دارای مقالات چاپ شده در داخل و شرکت در سمینارهای بین المللی و از این قبیل باشند.

نمره ی زبان برای دانشجویان متقاضی کشور کانادا در مقطع دکتری در آزمون آیلتس باید حداقل ۶ باشد . بدیهی است اگر متقاضی مدارک آزمون های زبان دیگر همچون تافل و …… و همینطور دارای مدرک زبان فرانسوی باشد می تواند در برخی دانشگاهها شانس بیشتری داشته باشد .

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat