پرشین اپلای

اعزام دانشجو به کانادا

اعزام دانشجو به کانادا 3 سال قبل

اعزام دانشجو به کانادا

 سالانه هزاران دانشجو از کشور های گوناگون و از کشور ایران تصمیم به تحصیل در کانادا می گیرند. تحصیل در کشور کانادا با توجه به دانشگاه های متعدد و معتبری که دارد بسیار پر طرفدار است و افراد زیادی این کشور را به عنوان کشوری مناسب برای تحصیل انتخاب می نمایند.

اما برای ادامه تحصیل در این کشور باید از یک سری نکات مهم مطلع بود. دانستن این نکات برای مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا بسیار مهم است. در این متن شما را در دانستن این نکات یاری می کنیم.

شرایط ادامه تحصیل در کانادا

برای تحصیل در کانادا شما نیازمند دارا بودن چندین شرط می باشید. یکی از این شرط ها جهت تحصیل در کشور کانادا داشتن مدرک زبان آیلتس است. این شرط در اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا ضروری است. اما تنها این شرط نیست. شما برای اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا باید علاوه بر مدرک زبان شرایطی از جمله معدل بالا و قبولی در دانشگاه های دولتی کشور خود را نیز داشته باشید.

اعزام دانشجو به کانادا

دانشگاه های کانادا در مقاطع تحصیلات تکمیلی دارای دانشگاه های معتبری در سراسر جهان است. برای اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا در مقطع فوق لیسانس شما باید معدل بالایی داشته باشید. در این صورت شما شانس بالا تری در اخذ پذیرش از دانشگاه های کانادا را دارید. همچنین در صورتی که سابقه ی تحصیلی بالایی داشته باشید می توانید از مزیت اخذ بورسیه نیز بهره مند شوید.

در این صورت می توانید با هزینه های خیلی کم تری در این کشور تحصیل کنید. برای اخذ بورسیه در مقطع لیسانس نمره ی آیلتس 5 و یا 6 ضروری است. این شرایط برای تحصیل در مقطع دکترا نیز اعمال می شود. فرد برای تحصیل در مقطع دکترا باید حتما مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه های دولتی را داشته باشد. در این مقطع نیز امکان دریافت بورسیه ی تحصیلی وجود دارد اما این در صورتی امکان پذیر است که فرد سابقه ی تحصیلی عالی داشته باشد.

هزینه های تحصیل در کانادا نیز به رشته و دانشگاهی که تحصیل می کنید بستگی دارد. هزینه های تحصیلی در این کشور به طور میانگین در حدود 15 تا 33000 دلار در سال است. که با دریافت بورسیه ی تحصیلی می توانید از این میزان به مقدار زیادی بکاهید.

شرایط اعزام دانشجو به کانادا

کشور کانادا در حال حاضر از پر طرفدار ترین کشور ها برای تحصیل و اخذ مدرک است. این موضوع به دلیل برخورداری از شرایط بسیار عالی و خوب تحصیلی در این کشور است. دانشگاه های کشور کانادا در میان دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم قرار گرفته و مدرکی که دانشجویان از دانشگاه های این کشور اخذ می کنند در سراسر جهان اعتبار دارد. نکته ی حائز اهمیت در تحصیل در این کشور برخورداری از اطلاعات کافی از شرایط تحصیل و اعزام دانشجو به کانادا می باشد و هر فردی که می خواهد در این کشور به تحصیل بپردازد می بایست این اطلاعات را کسب کند. در این متن ما شما را در مورد شرایط اعزام دانشجو به کانادا و اعزام به این کشور یاری خواهیم کرد.

افراد می توانند به زبان انگلیسی در کشور کانادا به تحصیل بپردازند. در این صورت برای اعزام موفق به این کشور دارا بودن مدرک زبان انگلیسی به عنوان مدرک اصلی اعزام دانشجو به کانادا ضروری است. البته افراد می توانند با شرکت در کلاس های زبان در کانادا این مدرک را کسب کنند اما برای سهولت در اعزام اخذ مدرک در ایران توصیه می شود. در خصوص شرایط اعزام دانشجو به کانادا باید گفت که هزینه های تحصیلی در دانشگاه های کانادا در حدود 35000 تا 40000 دلار در ماه می باشد. که این هزینه تمامی هزینه های خوابگاهی، شهریه، بیمه و دیگر هزینه های مربوطه را شامل خواهد شد.

شرایط اعزام دانشجو در مقاطع مختلف

برای اعزام دانشجویانی که قصد تحصیل در مقطع لیسانس را در کانادا دارند باید گفت ارائه ی مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم 12 ساله ضروری است. در غیر این صورت افراد برای اعزام نیازمند این مدارک بوده و می بایست با شرکت در دوره های مخصوص در کانادا آن ها را کسب نمایند. هزینه های تحصیلی در این دوره در حدود 12 تا 18 هزار دلار است. برای اعزام در مقطع ارشد فرد باید مدرک کارشناسی را دارا باشد. همچنین در این دوره به دانشجویان کمک هزینه های تحصیلی تعلق می گیرد. برای دکترا نیز شما به راحتی با سابقه ی تحصیلی عالی و ارائه ی مدرک کارشناسی ارشد می توانید کار های اعزام خود را به سهولت انجام داده و حتی در این مقطع موفق به اخذ بورسیه های تحصیلی شوید. همچنین با حق کاری که دارید مقداری از  هزینه های تحصیلی را پوشش دهید.

نکات کلی تحصیل و اعزام به کانادا

هزینه های تحصیلی در کشور کانادا در مقایسه با سایر کشور های دیگر بسیار پایین است. اگرچه دانشگاه ها اکثرا همراه با شهریه هستند اما می توان گفت از کشور های آمریکا و آلمان هزینه های پایین تری داراست. همچنین دانشگاه های این کشور معتبر بوده و خواهان زیادی برای تحصیل دارد. از این رو در صورتی که علاقه مند به تحصیل در این کشور هستید می بایست برای اعزام راحت تر و سریع تر به کانادا کار های خود را سر وقت و زود تر به انجام برسانید در غیر این صورت به دلیل شمار زیاد افراد دانشجوی خواهان تحصیل در این کشو ممکن است کار هایتان به تاخیر بی افتد.

مراکز اعزام دانشجو به خارج

مراکز زیادی در اعزام دانشجو به کانادا وجود دارد اما فقط تعداد کمی از آن ها از اعتبار بالایی برخوردار هستند. در میان لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو می توان به موسسه ی پرشین اپلای اشاره کرد که از جمله موسسات اعزام دانشجو به کانادا و بهترین و معتبر ترین موسسه اعزام دانشجو به کانادا می باشد.

موسسه ی ما می تواند در اعزام موفق شما به این کشور و همچنین اعزام سریع به کانادا شما را یاری کند. بنابراین در صورتی که شما خواهان تحصیل در کشور کانادا هستید می توانید با مراجعه به موسسه ی پرشین اپلای به عنوان موسسه ای بسیار معتبر در این زمینه مراجعه کنید. موسسه ی ما بدون شک شما را در بهترین و سریع ترین زمان ممکن شما را به کشور کانادا اعزام می کند.

 

همین حالا از اینجا برای تعیین وقت مشاوره اقدام کنید


همین حالا میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

واتساپ message تلگرام send تماس call


chat