پرشین اپلای

جامعه شناسی



 

لیسانس جامعه شناسی

برنامه های لیسانس در جامعه شناسی

5329

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

6667 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

49853

 مدرک کارشناسی جامعه شناسی چیست؟

جامعه شناسی جامعه ، فرایندها ، شرایط ، افکار عمومی و تعاملات را مورد مطالعه قرار می دهد. برنامه لیسانس در جامعه شناسی دوره هایی را در نظریه جامعه شناسی ، روندها و سیاست های جمعیت ، آمار ، موارد انتخابی ، مشکلات اجتماعی و روانشناسی اجتماعی ارائه می دهد.

 وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی جامعه شناسی چیست؟

وظایف یک جامعه شناس شامل یافتن موضوعات ، مطالعه رفتار اجتماعی ، افکار عمومی درباره نظام سیاسی و شرایط اجتماعی ، سازماندهی و تجزیه و تحلیل نظرسنجی ها است. در نتیجه ، مددکاران اجتماعی با خانواده ها و افراد کار می کنند ، در مورد اقدامات و تصمیمات مختلف به آنها پشتیبانی و مشاوره می دهند.

 با اتمام دوره لیسانس جامعه شناسی ، مشاغل موجود چیست؟

لیست مشاغل جامعه شناسی از جمله موقعیت های مددکاری اجتماعی ، مشاور مشاوره ، کارگر پشتیبانی خانواده ، هماهنگ کننده پرسنل ، داوطلب سپاه صلح و یک کارگر توسعه جامعه متنوع است. متخصصان جامعه شناسی در سازمان های عمومی ، بخش منابع انسانی شرکت ها ، مراکز مشاوره و بهداشت کار می کنند. فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی همچنین می توانند به تحصیل ادامه دهند و به عنوان یک محقق اجتماعی در موسسه یا دانشگاه تبدیل شوند.

 دلایل اخذ مدرک لیسانس جامعه شناسی چیست؟

متخصصین آموزش و پرورش persianapply به دلیل تقاضای زیاد این متخصصان ، تکمیل مدرک جامعه شناسی را توصیه می کنند. یک شغل در جامعه شناسی فرصتی را برای انتخاب کار در سازمان های اجتماعی یا دانشمند شدن فراهم می کند. حرفه جامعه شناس ارتباطات زیادی را فراهم می کند و نیاز به مهارت های مناسب بین فردی دارد.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

1490

1

هند

415

2

چین

273

3

ژاپن

220

4

روسیه

216

5

کره جنوبی

181

6

انگلستان

143

7

کانادا

122

8

مکزیک

101

9

لهستان

100

10

 

کارشناسی ارشد جامعه شناسی

برنامه های کارشناسی ارشد در جامعه شناسی

سالها تحصیل

2949

1-2

هزینه های متوسط

5053

متوسط ​​حقوق سالانه

49853

 استاد جامعه شناسی کیست؟

جامعه شناسی تعامل بین افراد یا گروه های اجتماعی را مطالعه می کند. برنامه های جامعه شناسی طبقه بندی خاص خود را دارند. فارغ التحصیلان هر دو در تحقیقات علمی ، یعنی تئوری شرکت می کنند و از طریق تکنیک های فنی اطلاعات را جمع آوری می کنند. جامعه شناس پدیده های زندگی اجتماعی در خانواده ، موسسات آموزشی ، سازمان ها و همچنین رویدادهای کشور یا منطقه را مطالعه می کند. یک جامعه شناس به عنوان یک تحلیلگر شایسته فرایندهای اجتماعی در نظر گرفته می شود.

 وظایف اساسی استاد جامعه شناسی چیست؟

در هر زمینه فعالیتی ، یک جامعه شناس درگیر است. آنها به دانش روشهاي انجام تحقيقات جامعه شناسي ، مباني مهندسي يا روانشناسي اجتماعي و همچنين مهارت در برنامه ريزي توسعه اجتماعي يك شركت نياز خواهند داشت. تدوین برنامه ها و انجام تحقیقات جامعه شناسی ، تجزیه و تحلیل توسعه توصیه ها برای بهبود فرآیندهای خاص ، تجزیه و تحلیل داده ها و پردازش و تفسیر صحیح آنها ، توسعه پروژه های مختلف و ارائه کمک روش شناختی در مورد مسائل اجتماعی ، وظیفه جامعه شناس است.

 استاد جامعه شناسی کجا می تواند کار کند؟

جامعه شناسان در موسسات علمی کار می کنند. اما ، اخیراً ، موارد بیشتری از استخدام فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی در رسانه ها و آژانس های بازاریابی بیشتر است. جامعه شناسان در جایگاه یک تحلیلگر و همچنین یک کارمند دفتر میدانی یا یک متخصص اطلاعات کار می کنند.

 چرا باید مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی را دریافت کنید؟

کارشناسان استخدام persianapply توصیه می کنند مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی کسب کنند زیرا این حرفه چشم انداز شغلی خوبی دارد و درآمد خوبی هم دارد.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

481

1

هند

301

2

روسیه  

148

3

چین

141

4

ژاپن

127

5

کره جنوبی

107

6

انگلستان

97

7

فرانسه

89

8

لهستان

75

9

ترکیه

75

10

 

دکترای فلسفه در جامعه شناسی

برنامه های دکترا در جامعه شناسی

1111

سالها تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

4526 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

49853دلار

دکترای جامعه شناسی کیست؟

دکتر فلسفه جامعه شناسی یک مدرک پیشرفته برای فارغ التحصیلان دانشکده های تاریخی است که بر اساس یک پایان نامه اعطا می شود. جامعه شناسی مطالعه علمی جامعه است که شامل الگوهای روابط اجتماعی ، تعامل اجتماعی و فرهنگ است. دکتر فلسفه در جامعه شناسی یک علوم اجتماعی است که از روشهای مختلف تحقیق تجربی و تحلیل انتقادی برای ایجاد مجموعه ای از دانش در مورد نظم ، پذیرش و تغییر اجتماعی استفاده می کند. تمرکز مطالعات سنتی جامعه شناسی شامل طبقه بندی اجتماعی ، طبقه ، تحرک اجتماعی ، مذهب ، عرفی سازی ، قانون ، جنسیت و انحراف است.

 وظایف دکترای جامعه شناسی چیست؟

وظایف اصلی دکترای جامعه شناسی: همدلی ، گوش دادن فعال ، ادراک اجتماعی ، اقناع ، همکاری ، تفکر انتقادی ، ارتباطات و مهارت های بین فردی.

 دکترای جامعه شناسی کجا می تواند موقعیت پیدا کند؟

فارغ التحصیلان دارای دکترای جامعه شناسی موقعیت هایی را کسب می کنند که شامل افسر آزمایشی ، مشاور مشاور ، مشاور شغلی ، افسر خیریه ، مشاور ، هماهنگ کننده داوطلب ، کارگر جوانان ، تحلیلگر سیاست اجتماعی است.

 چرا باید دکترای جامعه شناسی بدست آورید؟

شرکت آموزشی persianapply برای به دست آوردن تحصیلات در این مطالعه مشاوره می دهد ، زیرا داشتن دکترای جامعه شناسی حرفه ای بسیار جالب و شریف است. دکتراي فلسفه دانش و تجربه بيشتري نسبت به ليسانسان و استادان در همان مطالعه دارد.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

128

1

روسیه

104

2

هند

103

3

فرانسه

55

4

ژاپن

45

5

کره جنوبی

45

6

انگلستان

38

7

مکزیک

37

8

چین

33

9

لهستان

31

10

           

 

 


chat