پرشین اپلای

تاریخ باستان



 

لیسانس تاریخ

برنامه های کارشناسی در تاریخ

3885

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

8276

متوسط ​​حقوق سالانه

74 هزار و 544 دلار

 

مدرک کارشناسی در تاریخ چیست؟

تاریخ علمی است که با استفاده از اسناد ، بایگانی ها ، مصنوعات ، وقایع گذشته را مطالعه می کند. مدرک لیسانس در تاریخ شامل کسب دانش در تاریخ عمومی ، تاریخ اروپا ، تاریخ روسیه ، تمدن اسلامی ، مصرشناسی ، مباحث تاریخ جهانی قرن 20 ، تاریخ چین و ژاپن ، تاریخ ایالات متحده و غیره است. دانش آموزان می توانند در اماکن تاریخی کارآموزی داشته باشند ، موزه ها ، نمایشگاه ها در طول تحصیل

 وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی تاریخ چیست؟

وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی تاریخ می تواند شامل جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات تاریخی ، تشکیل و برگزاری نمایشگاه ها ، تفسیر داده های تاریخی ، تهیه گزارش و ارائه ، ارائه مشاوره در مورد مسائل تاریخی و غیره باشد.

 پس از اتمام دوره لیسانس در تاریخ ، مشاغل موجود کدامند؟

لیست مشاغل موجود در تاریخ متنوع است. این بخشها شامل تحقیق ، آموزش ، تجارت ، مدیریت اطلاعات ، ارتباطات ، قانونگذاری است. یک مدرک لیسانس در تاریخ ممکن است منجر به سمت های یک افسر آموزش موزه ، یک متصدی موزه ، یک بایگانی ، یک روزنامه نگار ، یک کتابدار شود. فارغ التحصیلان دوره های کارشناسی ارشد می توانند برای شروع کار علمی خود وارد دوره کارشناسی ارشد شوند.

 مزایای اتمام دوره لیسانس در تاریخ چیست؟

متخصصان شغلی شرکت persianapply به اتمام رساندن مدرک لیسانس تاریخ توصیه می کنند به این دلیل که این رشته یک محیط کار پایدار و درک عمیق از فرایندهای اجتماعی و سیاسی را فراهم می کند. مطالعه تاریخ مهارتهای تحلیلی و تصمیم گیری را بهبود می بخشد. میانگین حقوق مورخ در ایالات متحده آمریکا حدود 55،800 دلار در سال است.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

1397

1

هند

613

2

چین

239

3

روسیه

156

4

انگلستان

109

5

کانادا

69

6

ژاپن

64

7

فرانسه

61

8

برزیل

49

9

مکزیک 

46

10

           

                                   

استاد تاریخ

برنامه های کارشناسی ارشد در تاریخ

1980

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

5564 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

74 هزار و 544 دلار

 

استاد تاریخ کیست؟

استاد تاریخ ، دانشگاهی است که تاریخ ، روند تاریخی ، ادبیات و فرهنگ را مطالعه می کند. وظیفه یک مورخ جمع آوری اطلاعات ، تجزیه و تحلیل آنها و تنظیم بازخوانی باسواد از وقایع گذشته است.

 وظایف اساسی استاد تاریخ چیست؟

کار اصلی مورخ ، جمع آوری و تفسیر اطلاعات تاریخی از طریق تحقیق ، همراه با کار با مواد و اسناد بایگانی است. یک مورخ با استفاده از دانش همه واقعیت های تاریخی و فرآیندهای مردم ، و افراد مختلف در زمان های مختلف ، گذشته را با تمام تنوع خود مطالعه می کند ، و پس از آن تصویری از زندگی در آن دوره را بازسازی می کند. مورخان قوانین استقرار یک جامعه در حال توسعه را مطالعه می کنند و روابط علت و معلولی را بین وقایع رخ داده شناسایی می کنند. مورخان در اعزام های باستان شناسی و مردم نگاری شرکت می کنند و همچنین در کنفرانس ها و نشست های علمی شرکت می کنند.

 استاد تاریخ کجا می تواند کار کند؟

مورخان حرفه ای در دانشگاه ها ، مراکز دانشگاهی و موزه ها ، مدارس و سایر م institutionsسسات آموزش عمومی متوسطه کار می کنند. مورخان در حوزه های مختلفی کار می کنند: آنها شامل نهادهای آموزشی ، علمی ، دولتی و فرهنگی هستند.

 چرا باید یک فوق لیسانس در تاریخ کسب کنید؟

کارشناسان استخدام persianapply دریافت مدرک کارشناسی ارشد در تاریخ را توصیه می کنند زیرا این حرفه دارای چشم انداز شغلی خوب و درآمد بالایی است که سطح آنها در ایالات متحده سالانه از 32844 دلار به 133967 دلار می رسد.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

403

1

هند

305

2

چین

142

3

روسیه

121

4

انگلستان           

88

5

فرانسه

54

6

اوکراین

44

7

برزیل

39

8

ژاپن

35

9

آلمان

32

10

           

دکترای فلسفه در تاریخ

برنامه های دکترا در تاریخ

875

سالها تحصیل

هزینه های متوسط

2-4

4889 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

74 هزار و 544 دلار

 

دکترای تاریخ کیست؟

دکتر فلسفه در تاریخ یک مدرک پیشرفته برای فارغ التحصیلان دانشکده های تاریخی است که بر اساس یک پایان نامه اعطا می شود. هدف اصلی پایان نامه دکترا تهیه و ارائه یک تحقیق دانشگاهی مستقل و اصیل است.

 وظایف دکترای تاریخ چیست؟

وظایف اصلی دکترای تاریخ: داشتن مهارت های مرتبط با آموزش تاریخ در سطح دانشگاه ، مهارت های مرتبط با تحقیقات تاریخی و مهارت های ارتباطی برای اهداف مختلف حرفه ای ؛ توانایی استفاده از نظریه ها و روش های مناسب در زمینه های اصلی از طریق پروژه های تحقیقاتی مستقل.

 دکترای تاریخ کجا می تواند موقعیت پیدا کند؟

برنامه دکترا در تاریخ دانش آموزان را به عنوان محققان تحقیقاتی ، اساتید دانشگاه و دانشگاه ها ، مورخان عمومی در بایگانی ، موزه ها و سازمان های دولتی و جامعه ، و تدریس در آموزش متوسطه و ابتدایی و همچنین کتابداران آموزش می دهد.

 چرا باید دکترای تاریخ بگیرید؟

مشاوره کارشناسان شرکت آموزشی persianapply برای تحصیل در این مطالعه به عنوان دارنده دکترای فلسفه در تاریخ حرفه ای بسیار جالب و شریف است. فارغ التحصیلان فرصت های شغلی آینده و همچنین درآمد پایدار دارند. فارغ التحصیلان دارای دکترای فلسفه دانش و تجربه بیشتری نسبت به لیسانس و استاد در همان مطالعه دارند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

روسیه

145

1

ایالات متحده

123

2

هند

84

3

چین

61

4

انگلستان

35

5

فرانسه

25

6

برزیل

24

7

اوکراین

24

8

ایتالیا

23

9

اسپانیا

22

10

 

            




chat