پرشین اپلای

مطالعات عمومی و کلاسیک




 

لیسانس مطالعات عمومی و کلاسیک

برنامه های کارشناسی در مطالعات عمومی و کلاسیک

5169

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

۵7۹۱ دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

70۰ هزار

 

مدرک کارشناسی در مطالعات عمومی و کلاسیک چیست؟

یک مدرک عمومی و کلاسیک یک مدرک کارشناسی است که امکان انعطاف پذیری در دوره های مورد علاقه در بین علوم انسانی ، مطالعات کلاسیک ، هنر ، حقوق ، تجارت را فراهم می کند. مدرک کارشناسی در مطالعات عمومی و کلاسیک دوره های علوم اجتماعی ، علوم طبیعی ، زبان ها ، تاریخ ، مدیریت ، اقتصاد ، روانشناسی و غیره را ارائه می دهد.

 تکالیف تحصیلات تکمیلی مطالعات عمومی و کلاسیک چیست؟

فارغ التحصیلان مطالعات عمومی و کلاسیک زمینه های اشتغال زیادی دارند ، بنابراین وظایف آنها با جریان شغلی انتخابی آنها مطابقت دارد. متخصصان مطالعات عمومی و کلاسیک ممکن است کمپین های تبلیغاتی را توسعه و سازماندهی کنند ، متون را ترجمه و تفسیر کنند ، با مشتری معامله کنند ، عملیات روزمره شرکت را کنترل کنند و به مدیران کمک کنند.

 پس از اخذ مدرک عمومی و کلاسیک چه مشاغلی وجود دارد؟

درجه تحصیلات عمومی امکان ثبت نام در برنامه های کارشناسی ارشد در جامعه شناسی ، روانشناسی ، سیاست ، ادبیات ، و همچنین مطالعات زبان و غیره را فراهم می کند ، بسته به تخصص انتخاب شده. دیپلم لیسانس در مطالعات عمومی و کلاسیک اجازه می دهد تا به عنوان نماینده فروش ، مدیر اقامتگاه ، مدیر خدمات اداری و تحلیلگر بودجه موقعیت کسب کنید.

 انگیزه برای تکمیل مدرک لیسانس در مطالعات عمومی و کلاسیک چیست؟

تحلیلگران persianapply توصیه می کنند که مدرکی از مطالعات عمومی و کلاسیک را تکمیل کنید زیرا این درجه می تواند پایه ای برای طیف گسترده ای از دوره های کارشناسی ارشد و مشاغل باشد. در طول برنامه مدرک مطالعات عمومی و کلاسیک ، دانش آموزان مهارت های تفکر انتقادی ، حل مسئله ، تحلیلی و ارتباطی را پیدا می کنند. میانگین دستمزد نماینده فروش در ایالات متحده آمریکا با 58،046 دلار در سال تقریبی است.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

1096

1

هند

623

2

چین

516

3

ژاپن

298

4

روسیه

160

5

ایران

129

6

انگلستان

122

7

کره جنوبی

111

8

مکزیک

110

9

فرانسه

99

10

 

استاد در مطالعات عمومی و کلاسیک

برنامه های کارشناسی ارشد در مطالعات عمومی و کلاسیک

2856

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

4591 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

70۰ هزار

 

چه کسی استاد در مطالعات عمومی و کلاسیک است؟

کارشناسی ارشد مطالعات عمومی و کلاسیک دانشجویی است که علوم انسانی ، هنر ، علوم طبیعی ، تجارت ، آموزش ، حقوق ، مراقبت های بهداشتی ، خدمات اجتماعی و سایر موضوعات را مطالعه می کند. فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی باید توانایی هایی مانند درک و تجزیه و تحلیل مفاهیم دشوار ، همچنین نوشتن به علاوه مهارت های سخنرانی عمومی ، همراه با توانایی قضاوت و تصمیم گیری را داشته باشند.

 وظایف اصلی یک استاد در مطالعات عمومی و کلاسیک چیست؟

وظایف کارشناسی ارشد در مطالعات عمومی و کلاسیک نظارت بر کارکنان ، بودجه بندی ، پیش بینی ، گزارش ، تعامل شخصی با مشتریان ، اجرای روشهای موثر بازاریابی محصولات و خدمات برای افزایش سود ، نوشتن مقاله و ویرایش متن است.

 یک استاد در مطالعات عمومی و کلاسیک از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

کارشناسی ارشد در مطالعات عمومی و کلاسیک فرصتی برای انتخاب از مشاغل مختلف دارند. مشاغل محبوب تحصیلات تکمیلی شامل حسابدار ، مشاور تحصیلی ، مدیر سازمان های فرهنگی ، نمایشنامه نویس ، هنرمندان ، کارمند روابط عمومی ، فروشنده ، نویسنده ، هماهنگ کننده خدمات داوطلب ، دبیر ، پذیرش ، دستیار برنامه مشاور املاک و نماینده بازاریابی است.

 چرا باید یک مدرک کارشناسی ارشد در مطالعات عمومی و کلاسیک دریافت کرد؟

persianapply تحلیلگران شرکت به دلیل تقاضای تحصیلات تکمیلی در این رشته ، اخذ مدرک کارشناسی ارشد در مطالعات عمومی و کلاسیک را توصیه می کنند. حقوق کارشناسی ارشد در مطالعات عمومی و کلاسیک تقریباً از 30000 تا 110000 دلار در سال است.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

386

1

ایالات متحده

333

2

چین

211

3

ژاپن

172

4

ایران

118

5

روسیه

98

6

فرانسه  

94

7

انگلستان

87

8

کره جنوبی

71

9

مکزیک

63

10

 

دکترا در مطالعات عمومی و کلاسیک

برنامه های دکترا در مطالعات عمومی و کلاسیک

1003

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

4015 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

70۰ هزار دلار

 

دکترای مطالعات عمومی و کلاسیک چه کسی است؟

دکترا از مطالعات عمومی و کلاسیک دانشجویی است که علوم انسانی ، هنر ، علوم طبیعی ، تجارت ، آموزش ، حقوق ، بهداشت ، خدمات اجتماعی و سایر موضوعات را مطالعه می کند. فارغ التحصیلان دوره های تحصیلات تکمیلی باید توانایی هایی مانند درک و تجزیه و تحلیل مفاهیم دشوار ، همچنین نوشتن به علاوه مهارت های سخنرانی عمومی ، همراه با توانایی قضاوت و تصمیم گیری را داشته باشند. طول معمول Ph.D. این برنامه سه ساله است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2 و 5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

 وظایف اصلی دکترای مطالعات عمومی و کلاسیک چیست؟

دکترا در مطالعات عمومی و کلاسیک باید تعدادی از کارها را انجام دهد که شامل نظارت بر کارکنان ، بودجه بندی ، پیش بینی ، گزارش ، تعامل شخصی با مشتریان ، اجرای روشهای موثر بازاریابی محصولات و خدمات برای افزایش سود ، نوشتن مقالات و ویرایش متون است.

 دکترا در مطالعات عمومی و کلاسیک از کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

دکترا در مطالعات عمومی و کلاسیک این فرصت را دارد که از مشاغل مختلف انتخاب کند. مشاغل محبوب دکترا شامل حسابدار ، مشاور تحصیلی ، مدیر سازمان های فرهنگی ، نمایشنامه نویس ، هنرمندان ، کارمند روابط عمومی ، فروشنده ، نویسنده ، هماهنگ کننده خدمات داوطلب ، دبیر ، مسئول پذیرش ، دستیار برنامه مشاور املاک و نماینده بازاریابی هستند.

 چرا باید مدرک دکترای مطالعات عمومی و کلاسیک را دریافت کرد؟

persianapply تحلیلگران شرکت توصیه می کنند با توجه به تقاضای دکترا در این مطالعه ، مدرک دکترای خود را در مطالعات عمومی و کلاسیک دریافت کنند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

127

1

ایالات متحده

80

2

فرانسه

56

3

ژاپن

55

4

چین

54

5

روسیه

54

6

ایران

37

7

کره جنوبی

33

8

اسپانیا

28

9

انگلستان

28

10

 

chat