پرشین اپلای

جهانگردی



لیسانس جهانگردی

برنامه های کارشناسی در جهانگردی

2912

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

2986 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

84 هزار  و 749 دلار

 

مدرک کارشناسی در جهانگردی چیست؟

یک مدرک لیسانس در جهانگردی دوره هایی را در زمینه بازاریابی ، مدیریت مهمان نوازی ، همراه با جغرافیا ، برنامه ریزی رویداد ، همراه با مدیریت بازرگانی و ارتباطات ارائه می دهد. دانشجویان دانش پایه ای از صنعت جهانگردی به دست می آورند و در داخل کشور یا خارج از کشور کارآموزی می کنند.

 وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی جهانگردی چیست؟

وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی جهانگردی می تواند شامل برنامه ریزی برای سفرها ، استفاده از سیستم رزرو ، سازماندهی پروازها ، محل اقامت ، معامله با مشتریان و همچنین کمک به مردم در انتخاب گزینه های سفر ، ایجاد مسیرهای سفر ، همچنین تنظیم تورهای گروهی سفر و ایجاد کتاب راهنما باشد.

بعد از اتمام دوره کارشناسی در جهانگردی ، چه مشاغلی وجود دارد؟

پس از اخذ مدرک لیسانس در جهانگردی ، یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی موقعیت هایی مانند آژانس مسافرتی ، مجری تورهای گروهی ، مدیر مرکز اطلاعات ، به همراه مدیر هتل / رستوران ، و همچنین یک افسر گردشگری ، همچنین نماینده تعطیلات را پیدا می کند. مکانهای احتمالی اشتغال شامل مراکز اطلاعات گردشگری ، آژانسهای مسافرتی ، هتلها می باشد.

 دلایل انتخاب مدرک کارشناسی در جهانگردی چیست؟

متخصصین آموزش و پرورش شرکت persianapply توصیه می کنند که مدرک لیسانس گردشگری را بدست آورند زیرا این صنعت فرصت سفر به خارج از کشور و یک محیط کار زنده را فراهم می کند. شغل آژانس مسافرتی مستلزم توسعه نقشهای سازمانی ، ارتباطات ، حل مسئله و همچنین مهارتهای بین فردی است.


کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

چین

489

1

روسیه

226

2

مکزیک

157

3

ایالات متحده

150

4

هند

131

5

لهستان

81

6

فیلیپین

78

7

اوکراین

76

8

کره جنوبی

68

9

انگلستان

67

10

                       

کارشناسی ارشد جهانگردی

برنامه های کارشناسی ارشد در جهانگردی

1234

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

22911 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

84 هزار و 749 دلار

 

استاد جهانگردی کیست؟

گردشگری فعالیتهای آموزشی و تفریحی و ورزشی را با هم ترکیب می کند. یک مدیر گردشگری یک تحصیلات تکمیلی است که مسئولیت اطمینان از سفر خارجی به مشتری را بر عهده دارد و تمام اسناد و مدارک و فعالیت های لازم را تکمیل می کند. جهانگردی محبوب ترین حرفه در صنعت اوقات فراغت و سرگرمی است.

 وظایف استاد گردشگری چیست؟

فعالیت های مدیر گردشگری شامل تماس با آژانس های مسافرتی ، بازاریابی ، ارتباط با شرکت های هواپیمایی برای خرید بلیط ، تماس با نماینده بیمه و کشورهای میزبان است. یک مدیر گردشگری توافق نامه هایی را با شرکت های حمل و نقل ، هتل ها و آژانس های مسافرتی تنظیم می کند. یک استاد گردشگری در زمینه تهیه اسناد گردشگری مشتری مشاوره ای را در مورد رعایت قوانین ایمنی در کشور یا منطقه محل اقامت ارائه می دهد.

 استاد جهانگردی از کجا می توانند موقعیت پیدا کنند؟

یک کارشناسی ارشد گردشگری در آژانس های مسافرتی یا با اپراتورهای مسافرتی کار می کند ، یک مدیر باتجربه قادر به راه اندازی شرکت مسافرتی خود است. موقعیت های دیگر شامل آژانس مسافرتی ، مجری تور و سازمان دهنده سفر است.

 چرا باید مدرک کارشناسی ارشد جهانگردی را دریافت کنید؟

کارشناسان استخدام persianapply دریافت مدرک گردشگری را توصیه می کنند زیرا این حرفه چشم انداز شغلی و درآمد خوبی دارد.


کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

چین

150

1

روسیه

107

2

هند

77

3

اوکراین

54

4

لهستان

43

5

اسپانیا

41

6

مکزیک

31

7

انگلستان           

31

8

فرانسه

28

9

کره جنوبی

28

10

 

دکترای فلسفه در جهانگردی

برنامه های دکترا در جهانگردی

198

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

7 2787 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

84 هزار و 749 دلار

 

دکترای جهانگردی چه کسی است؟

دکترای فلسفه در جهانگردی یک مدرک پیشرفته برای فارغ التحصیلان دانشکده های تاریخی است که براساس یک پایان نامه اعطا می شود. چندین رشته تخصص در یک دکترا وجود دارد. در جهانگردی برخی از نمونه های این موارد شامل بازاریابی گردشگری ، گردشگری فرهنگ و میراث ، جامعه پذیری و رفتار گردشگران ، گردشگری پایدار و خدمات مهمان نوازی می باشد. داوطلبانی که دکترای خود را کسب می کنند. در جهانگردی معمولاً دروس خود را با تحقیق درمورد یک رساله یا پایان نامه ، که قرار است در مقابل هیئت متخصصان این حوزه دفاع شود ، ترکیب می کنند. طول برنامه معمول یک Ph.D. سه سال است این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

وظایف دکترا در جهانگردی چیست؟

وظایف اصلی دکترای گردشگری: تهیه اطلاعات گردشگر یا بازدید کننده ، تولید مواد تبلیغاتی و نمایش ، مدیریت بودجه ، نوشتن گزارش ها ، برنامه های تجاری و بیانیه های مطبوعاتی ، ارائه سخنرانی ها ، نگهداری سوابق آماری و مالی.

دکترا در جهانگردی از کجا می تواند موقعیت پیدا کند؟

فارغ التحصیلان جهانگردی از جمله مدیر توسعه گردشگری ، هماهنگ کننده منشور ، خریدار ، مدیر تور و مدیر توسعه اقتصادی شغلی پیدا می کنند.

چرا باید دکترای جهانگردی بگیرید؟

کارشناسان شرکت آموزشی persianapply توصیه می کنند در این مطالعه تحصیل کنند زیرا برگزاری دکترای فلسفه در جهانگردی یک حرفه جالب است. دکترا دارای فرصت های شغلی بسیاری و همچنین درآمد پایدار است. فارغ التحصیلان دارای دکترای فلسفه دانش و تجربه بیشتری را نسبت به لیسانس ها و استادان در همان مطالعه کسب می کنند.


کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

17

1

روسیه

16

2

چین

15

3

اسپانیا

11

4

کشور پرتغال

8

5

لهستان

7

6

کره جنوبی

7

7

ژاپن

6

8

ایالات متحده

6

9

اوکراین

5

10


chat