پرشین اپلای

ریاضیات کاربردی


لیسانس ریاضیات کاربردی

برنامه های کارشناسی در ریاضیات کاربردی

5321

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

 6461 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

 60000 دلار

 مدرک کارشناسی ریاضیات کاربردی چیست؟

ریاضیات کاربردی رشته ای از ریاضیات است که مربوط به روش های ریاضی است که در علم و فناوری استفاده می شود. یک برنامه کارشناسی در ریاضیات کاربردی دوره های علوم کامپیوتر ، حساب ، همراه با فیزیک عمومی ، انتخاب فنی و روش های ریاضی ، همراه با ریاضیات گسسته ، معادلات دیفرانسیل ، احتمال و آمار و همچنین تجزیه و تحلیل داده ها را ارائه می دهد.

 تعهدات یک فارغ التحصیل در ریاضیات کاربردی چیست؟

تعهدات یک تحصیلات تکمیلی در ریاضیات کاربردی می تواند شامل ذخیره و تفسیر داده های مختلف ، استفاده از روش های ریاضی برای پیش بینی رفتار فرآیند ، تجزیه و تحلیل روند ، همراه با تهیه گزارش ، مدل سازی ریاضی ، به علاوه ارائه تجزیه و تحلیل آماری باشد.

 بعد از اتمام دوره کارشناسی ریاضیات کاربردی چه مشاغلی وجود دارد؟

لیست مشاغل ریاضی کاربردی شامل موقعیت هایی به عنوان یک آماری ، یک ریاضی دان ، یک کارشناس ارشدیار و همچنین یک مهندس پایگاه داده است. فارغ التحصیلان ریاضیات کاربردی در شرکت های مهندسی و توسعه دهنده نرم افزار ، موسسات تحقیقاتی و دانشگاه ها کار می کنند. مدرک کارشناسی ریاضی پایه خوبی برای کارشناسی ارشد در علوم کامپیوتر ، تجزیه و تحلیل داده ها ، امور مالی ، فناوری و غیره است.

 مزایای اخذ مدرک لیسانس در ریاضیات کاربردی چیست؟

پرشین اپلای دریافت مدرک ریاضیات کاربردی را توصیه می کند زیرا این درجه انعطاف پذیری در انتخاب درجه کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. علاوه بر این ، حرفه ای در ریاضیات کاربردی برای شخصی با مهارت های عملیاتی ، تحلیلی و ریاضی بالا مناسب است. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

1521  

1

هند

896

2

چین

445

3

روسیه

205

4

نیجریه

105

5

ایران

100

6

انگلستان

88

7

فرانسه

84

8

فیلیپین

80

9

اندونزی

75

10

 

کارشناسی ارشد ریاضیات کاربردی

برنامه های کارشناسی ارشد در ریاضیات کاربردی

2811

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

  4414 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

 60000دلار

 کارشناس ارشد ریاضیات کاربردی چه کسی است؟

کارشناسی ارشد در ریاضیات کاربردی یک دانشجوی کارشناسی است که روش های ریاضی را برای استفاده در مهندسی ، صنعت ، علوم ، علوم رایانه یا تجارت مطالعه کرده است. کارشناسی ارشد ریاضیات کاربردی دانش مدل سازی ریاضی و شبیه سازی مشکلات مهندسی و علوم را کسب می کند ، به عنوان مثال ، شبیه سازی فرایندهای حمل و نقل ، دینامیک سیالات ، و همچنین ریسک و امور مالی.

 وظایف کارشناسی ارشد ریاضیات چیست؟

دانشجویان کارشناسی ارشد ریاضیات کاربردی باید مهارت هایی مانند حل مسئله ، تفکر تحلیلی ، استدلال کمی ، مدیریت زمان و ارتباطات را داشته باشند. وظایف یک ریاضیدان شامل استفاده از نظریه های ریاضی برای حل مسائل دنیای واقعی ، توسعه یک مدل آماری برای تجزیه و تحلیل داده ها ، استفاده از تجزیه و تحلیل برای بهبود و پشتیبانی از راه حل های تجاری و آموزش ریاضی در دوره راهنمایی یا دبیرستان است.

 چه مشاغلی برای دوره کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی باز است؟

کارشناسی ارشد ریاضیات شغل خود را در تولید ، شرکت های تحقیقاتی دولتی یا خصوصی ، مدیریت شرکت ها ، آموزش پیدا می کند. مشاغل محبوب در مقطع کارشناسی شامل مشاوران ، مدیران پروژه ها ، ریاضیدانان ، توسعه دهندگان نرم افزار ، تحلیلگران مالی ، آمار شناسان ، فیزیکدانان ، مجریان ، اقتصاددانان و معلمان ریاضی هستند.

 چرا باید یک کارشناس ارشد در ریاضیات کاربردی بدست آورد؟

کارشناسان پرشین اپلای به دلیل تقاضای کارشناسی ارشد در این زمینه ، اخذ مدرک کارشناسی ارشد در ریاضیات کاربردی را توصیه می کنند. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

555

1

ایالات متحده

421

2

چین

222

3

روسیه

161

4

ایران

84

5

فرانسه

75

6

پاکستان

69

7

انگلستان

63

8

آلمان

56

9

فیلیپین

53

10

 

دکترای ریاضیات کاربردی

برنامه های دکترا در ریاضیات کاربردی

1153

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

 4370 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

60000  دلار

  دکترای ریاضیات کاربردی چه کسی است؟

دکترای ریاضیات کاربردی دکتری است که هدف آن توجه به گسترش درک ریاضیات کاربردی با انجام یک کاوش مستقل است و پس از اتمام آن فارغ التحصیلان موظف به نوشتن یک رساله معتبر هستند. دکترا به داوطلبان این امکان را می دهد تا با ایجاد تکنیک های جدید آموزش و همچنین شروع کار در یک محیط دانشگاهی ، در این مطالعه سهیم باشند. طول دوره معمول یک دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

 وظایف اصلی دکترای ریاضیات کاربردی چیست؟

یک دارنده دکترا باید بتواند یک برنامه تحقیقاتی فعال ، همکاری با همکاران در بخش ، تدریس کلاسهای ریاضی در همه سطوح و همچنین خدمت به جامعه دانشگاه را داشته باشد. سایر راهنمایی های دکترا شامل ارائه راهنمایی برای پیشرفت مداوم برنامه همراه با ایجاد روش های جدید آموزش است.

 دکترا در ریاضیات کاربردی از کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

دکترا در تحقیق و پیشرفت ، بهبود نرم افزار یا مشاوره موقعیت دارند. دارندگان دکترا در دانشگاه ، شرکت های بین المللی ، امور مالی یا بازرگانی به همراه مهندسی استخدام می شوند. مشاغل محبوب شامل مهندس عمران ، تحلیل گر مالی ، تحلیلگر تحقیقات بازار و ریاضیدانان است.

 چرا باید مدرک دکترای خود را در ریاضیات کاربردی بگیریم؟

کارشناسان شرکت پرشین اپلای دریافت دکترا را به دلیل افزایش تقاضا برای دکترا در این صنعت و همچنین پاداش مالی بالا برای تحصیلات تکمیلی واجد شرایط توصیه می کنند. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

189

1

ایالات متحده

144

2

روسیه

119

3

چین

89

4

پاکستان

37

5

ایران

34

6

فرانسه

32

7

انگلستان

27

8

لهستان

23

9

اوکراین

19

10

 

chat