پرشین اپلای

تجارت



لیسانس تجارت

برنامه های کارشناسی در تجارت     

9533

سالهای تحصیل    

3-4

هزینه های متوسط           

5792 دلار

متوسط حقوق سالانه

  58067 دلار

 

مدرک کارشناسی در تجارت چیست؟

هدف از یک دوره کارشناسی در تجارت کسب دانش و مهارت برای سازماندهی و مدیریت موثر انواع مختلف مشاغل است. در طول تحصیل ، دانشجویان مقطع کارشناسی در دوره های مختلف تجاری از جمله مدیریت بازرگانی ، مدیریت منابع انسانی ، همراه با اقتصاد و علوم اجتماعی بین المللی ، اقتصاد خرد ، اقتصاد کلان ، روابط عمومی ، همراه با علوم کامپیوتر و امور مالی شرکت می کنند.

 وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی در تجارت چیست؟

وظایف اصلی یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی در مطالعات بازرگانی شامل توسعه و اجرای اهداف و اهداف تجاری ، پیش بینی فروش و وضعیت بازار ، همچنین سازماندهی و نظارت بر کار کارکنان ، نظارت بر دستیابی به اهداف تجاری و تحقق برنامه های تجاری ، همراه با طراحی استراتژی های بازاریابی.

 چه موقعیت هایی پس از اتمام دوره کارشناسی در تجارت موجود است؟

مدرک کارشناسی در تجارت ممکن است منجر به استخدام مدیر تجاری ، مدیر منابع انسانی ، تحلیلگر تجارت و همچنین مدیر فروشگاه ، هماهنگ کننده تجارت عملیاتی شود. فارغ التحصیلان بازرگانی ممکن است در شرکت ها و شرکت های مختلف از جمله مشاغل کوچک و متوسط به همراه شرکت های بزرگ شغلی پیدا کنند.

 دلایل اخذ مدرک لیسانس در تجارت چیست؟

متخصصین آموزش و پرورش پرشین اپلای توصیه می کنند که یک مدرک لیسانس در مطالعات بازرگانی را به این دلیل که این دیپلم اجازه اشتغال در زمینه های مختلف از تجارت خصوصی تا شرکت های بین المللی را می دهد ، توصیه می کنند. علاوه بر این ، امروزه فارغ التحصیلان تجارت تقاضا دارند.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

2236

1

هند

951

2

چین

937

3

مکزیک

320

4

روسیه

217

5

ژاپن

208

6

انگلستان

197

7

آلمان

165

8

کانادا

163

9

فیلیپین

156

10

 

کارشناسی ارشد تجارت

برنامه های کارشناسی ارشد در تجارت         

6156

سالهای تحصیل    

1-2

هزینه های متوسط           

5706  پوند

متوسط حقوق سالانه

58067 دلار

 

مدرک کارشناسی ارشد در تجارت چیست؟

مدرک کارشناسی ارشد در تجارت بر تعمیق دانش متمرکز شده است ، که برای ایجاد موفقیت آمیز و مدیریت کسب و کار ضروری است. دوره کارشناسی ارشد در برنامه مطالعات بازرگانی شامل دوره هایی در امور مالی شرکت ها ، تجزیه و تحلیل تجارت ، مدیریت منابع انسانی ، همراه با رهبری ، تجارت بین المللی ، همراه با مدیریت بازاریابی ، مدیریت استراتژیک و سایر جریان های تجاری مرتبط است.

 وظایف اصلی کارشناسی ارشد کارشناسی ارشد در تجارت چیست؟

وظایف اصلی یک دانشجوی کارشناسی ارشد در مطالعات بازرگانی و همچنین تحصیلات تکمیلی MBA شامل طراحی و اجرای برنامه های تجاری ، توسعه استراتژی های بازاریابی و فروش ، همراه با مدیریت عملیات تجاری ، کنترل دستیابی موثر به اهداف تجاری است. ، و همچنین تجزیه و تحلیل و پیش بینی وضعیت بازار.

 گزینه های شغلی پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد در تجارت چیست؟

دیپلم کارشناسی ارشد در مطالعات بازرگانی امکان استخدام به عنوان تحلیلگر بازرگانی ، مدیر عملیات ، مدیر منابع انسانی ، مدیر بازرگانی ، مشاور مالی ، مدیر بازاریابی و مدیر حسابداری را فراهم می کند. تحصیلات تکمیلی بازرگانی در بخشهای مختلف تجارت از جمله فروش ، بازاریابی ، امور مالی و حسابداری و مدیریت کار می کند.

 انگیزه گرفتن مدرک کارشناسی ارشد در تجارت چیست؟

متخصص آموزش و پرورش پرشین اپلای به دلیل تقاضای زیاد برای تحصیلات تکمیلی بازرگانی و چشم انداز شغلی ، اخذ مدرک کارشناسی ارشد در تجارت را توصیه می کند.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

1000

1

ایالات متحده

963

2

چین

396

3

مکزیک

160

4

آلمان

140

5

انگلستان

139

6

روسیه

136

7

ژاپن

129

8

فرانسه

127

9

فیلیپین

116

10

 

دکترای فلسفه در تجارت

برنامه های دکترا در تجارت           

1251

سالهای تحصیل    

2-4

هزینه های متوسط           

5521 دلار

متوسط حقوق سالانه

 58067 دلار

 

دکترای تجارت کیست؟

دکتر فلسفه در تجارت یک مدرک پیشرفته برای فارغ التحصیلان گروه دانشکده های تاریخی است که از طریق پایان نامه اعطا می شود. دکترای فلسفه در تجارت یک نظم سازمانی و حقوقی است که از یک انجمن مطالعاتی ، حقوقی یا ترکیبی از هر دو تشکیل شده است که هدف مشترکی دارند و برای تمرکز استعدادهای مختلف خود و سازماندهی مهارت ها و منابع موجود خود برای دستیابی به اهداف خاص اعلام شده ، متحد می شوند. و همچنین تهیه کالاها و خدمات به مصرف کنندگان.

 وظایف دکترا تجارت چیست؟

وظایف اصلی دکترای تجارت: کشف استراتژی های جدید در رهبری تجارت ، درک عمیق نظریه و تحقیقات کاربردی در حوزه تجارت.

 دکترا در تجارت از کجا می تواند موقعیت پیدا کند؟

فارغ التحصیلان دکترا در تجارت می توانند موقعیتی را به عنوان یک افسر بازرگانی ، تحلیلگر بازاریابی بازرگانی ، هماهنگ کننده توسعه اقتصادی ، افسر بدهی و بسیاری دیگر پیدا کنند.

 چرا باید دکترای تجارت کسب کنید؟

کارشناسان شرکت آموزش پرشین اپلای توصیه می کنند که تحصیل در تجارت را کسب کنید زیرا داشتن دکترای فلسفه در تجارت منجر به یک حرفه جالب می شود. فارغ التحصیلان رشته های مالی دارای فرصت های شغلی خوب و همچنین درآمد پایدار هستند. فارغ التحصیلان دارای دکترای فلسفه دانش و تجربه بیشتری را نسبت به لیسانس و فوق لیسانس در همان مطالعه کسب می کنند.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

152

1

هند

108

2

چین

52

3

انگلستان

44

4

فیلیپین

43

5

ژاپن

42

6

فرانسه

40

7

اسپانیا

37

8

مالزی

30

9

کره جنوبی

28

10

 

 

chat