پرشین اپلای

حمل و نقل



کارشناسی در حمل و نقل

برنامه های کارشناسی در حمل و نقل

1377

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

3431 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

102500 دلار

 

مدرک کارشناسی حمل و نقل چیست؟

حمل و نقل شامل مدیریت موثر حرکت داخلی و بین المللی مواد و محصولات است. مدرک لیسانس در حمل و نقل شامل دوره هایی در مدیریت حمل و نقل ، همراه با تدارکات و توزیع تجارت ، اقتصاد ، همراه با مدیریت منابع انسانی ، همچنین حمل و نقل مالی ، حمل و نقل و توزیع اصول و مدیریت عملیات است.

 تعهدات یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی در حمل و نقل چیست؟

فارغ التحصیلان حمل و نقل می توانند برنامه های توزیع و انبار را برنامه ریزی و هماهنگ کنند ، بر رانندگان و تکنسین ها نظارت کنند و همچنین با تامین کنندگان ، مشتریان و سایر مدیران معامله کنند ، علاوه بر این ، مشکلات توزیع را نیز برطرف کنند و از خدمات موثر حمل و نقل اطمینان حاصل کنند.

 بعد از اتمام دوره کارشناسی حمل و نقل ایمنی ، چه مشاغلی وجود دارد؟

مدرک کارشناسی در حمل و نقل منجر به استخدام در مشاغل مختلف ، شرکت های تولیدی ، آژانس های حمل و نقل ، کامیون ، هواپیمایی ، حمل و نقل ، راه آهن می شود. لیست قرارهای حمل و نقل شامل موقعیت هایی به عنوان متخصص حمل و نقل ، مدیر حمل و نقل و تدارکات ، همچنین یک هماهنگ کننده حمل و نقل و یک مدیر توزیع است.

 چرا ارزش اخذ مدرک لیسانس در حمل و نقل ایمنی است؟

متخصصین حرفه ای پرشین اپلای توصیه می کنند که مدرک حمل و نقل را به این دلیل فراهم آورند که این زمینه فضای کاری پایداری را فراهم می کند و این متخصصان برای موفقیت در تجارت مهم هستند. مدرک حمل و نقل شامل بهبود مهارت های سازمانی و ارتباطی است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

چین

292

1

ایالات متحده

199

2

روسیه

156

3

هند

64

4

اوکراین

41

5

انگلستان

41

6

قزاقستان

34

7

کره جنوبی

33

8

لهستان

30

9

فیلیپین

22

10

 

کارشناسی ارشد حمل و نقل

برنامه های کارشناسی ارشد در حمل و نقل

687

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

3139 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

102500 دلار

 

مدرک کارشناسی ارشد حمل و نقل چیست؟

هدف کارشناسی ارشد در حمل و نقل کسب دانش و مهارت برای سازماندهی کارآمد و نظارت بر توزیع داخلی و بین المللی مواد اولیه و محصولات است. این برنامه درسی شامل دوره های مدیریت لجستیک ، مدیریت زنجیره تامین ، توزیع تجارت ، همراه با سیستم های خرید ، تدارکات و توزیع ، مدیریت عملیات ، همراه با تصمیمات استراتژیک است.

 وظایف تحصیلات تکمیلی در حمل و نقل چیست؟

دانشجویان تحصیلات تکمیلی حمل و نقل می توانند شامل سازماندهی و مدیریت عملیات توزیع ، برای مدیریت سطح سهام ، همکاری با سایر مدیران ، و همچنین نظارت بر کارکنان و اطمینان از ایمنی و اثربخشی خدمات حمل و نقل باشند.

 بعد از گرفتن مدرک کارشناسی ارشد حمل و نقل ، چه جریان شغلی در دسترس است؟

لیست مشاغل لجستیک و حمل و نقل شامل موقعیت های مدیر تدارکات ، مدیر توزیع ، هماهنگ کننده تدارکات حمل و نقل ، تحلیلگر لجستیک حمل و نقل ، به همراه مدیر نماینده تدارکات جهانی و عملیات لجستیک است. تحصیلات تکمیلی حمل و نقل در شرکت های تولید و توزیع و همچنین آژانس های حمل و نقل ، هواپیمایی ، حمل و نقل و خدمات باربری کار می کنند.

 دلایل اخذ مدرک کارشناسی ارشد حمل و نقل چیست؟

متخصصان شغلی پرشین اپلای به دلیل توسعه سریع تجارت الکترونیکی همراه با تقاضای زیاد برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی لجستیک ، توصیه می کنند که یک مدرک کارشناسی ارشد حمل و نقل را تکمیل کنند. در طول تحصیل ، تحصیلات تکمیلی حمل و نقل مهارت های سازمانی ، حل مسئله و تصمیم گیری را توسعه می دهند.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

روسیه

101

1

چین

71

2

هند

40

3

ایالات متحده

38

4

اوکراین

37

5

لهستان

28

6

انگلستان

26

7

فرانسه

24

8

قزاقستان

19

9

ترکیه

16

10

 

دکترای حمل و نقل

برنامه های دکترا در حمل و نقل

177

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

3244 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

102500 دلار

 

دکترای حمل و نقل کیست؟

دکترا در حمل و نقل مسئول تحویل از تولید به مصرف کننده است. فارغ التحصیلان حمل و نقل برای حل مشکلات حمل و نقل و ایجاد برنامه هایی برای هماهنگی عملیات حمل و نقل و سازماندهی آنها کار می کنند. مهمترین مهارت برای دکترای حمل و نقل عبارتند از: ارتباط ، مذاکره ، قضاوت خوب و مجموعه مهارتهای مدیریتی. طول دوره معمول یک دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

 وظایف اصلی دکترای حمل و نقل چیست؟

دکترای حمل و نقل برای بررسی تحویل های پایان به پایان برای یک شرکت مورد نیاز است. دکترا برای اطلاع از مشکلات موجود در حمل و نقل متعلق به شرکت با بخش های حمل و نقل همکاری می کنند. دکتری حمل و نقل وظایف رانندگان و همکاران درگیر در زایمان را برنامه ریزی می کند ، همچنین هزینه های حمل و نقل را کنترل می کند و کلیه فعالیت های حمل و نقل را هدایت می کند.

 دکترای حمل و نقل از کجا می تواند شغلی پیدا کند؟

شرکت های استخدام دکترای حمل و نقل شامل فروش ، سازمان های دولتی ، مشاوره حمل و نقل ، شرکت های حمل و نقل و حمل و نقل ، مشاوران زنجیره تامین هستند. با این حال ، شرکت های کوچکتر در مدیریت حمل و نقل کارشناسی ارشد استخدام می کنند.

 چرا باید مدرک دکترای حمل و نقل را دریافت کرد؟

تحلیلگران پرشین اپلای  دریافت مدرک دکترای حمل و نقل را به دلیل تقاضای زیاد برای دکترا در این زمینه توصیه می کنند. حقوق بالا است و بنابراین انگیزه بزرگی برای این حرفه است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

روسیه

37

1

چین

18

2

ایالات متحده

13

3

اوکراین

11

4

فرانسه

9

5

لهستان

7

6

هند

6

7

انگلستان

6

8

قزاقستان

5

9

کره جنوبی

5

10

 

chat