پرشین اپلای

الکترونیک و فناوری



لیسانس الکترونیک و فناوری

برنامه های کارشناسی در الکترونیک و فناوری

10183

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

3978 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

101000  دلار

 

مدرک لیسانس الکترونیک و فناوری جاسازی شده چیست؟

الکترونیک و فناوری جاسازی شده راه حل های با کیفیت و موثر را برای زمینه های مختلف صنعتی از جمله تولید الکترونیکی ، کامپیوتر ، شرکت های ارتباط از راه دور ، خدمات پزشکی و بخش دفاعی امکان پذیر می کند. مدرک لیسانس الکترونیک و فناوری جاسازی شده دوره های حسابداری ، مهندسی الکترونیک ، مدیریت سیستم ، طراحی دیجیتال ، مبانی الکترونیک یکپارچه و نرم افزار تعبیه شده را ارائه می دهد.

وظایف یک فارغ التحصیل در الکترونیک و فناوری جاسازی شده چیست؟

وظایف یک فارغ التحصیل در الکترونیک و فناوری جاسازی شده شامل طراحی ، آزمایش و نگهداری سیستم های جاسازی شده ، ساخت دستگاه ها و تجهیزات الکترونیکی اتوماتیک ، ارائه پشتیبانی فنی ، نظارت بر تکنسین ها ، تهیه گزارش ، عیب یابی است.

چه مشاغلی پس از اتمام دوره لیسانس در الکترونیک و فناوری جاسازی شده وجود دارد؟

فارغ التحصیلان دوره سیستم های جاسازی شده می توانند موقعیت هایی مانند مهندس فن آوری های جاسازی شده ، مهندس سیستم های جاسازی شده ، مهندس صنایع ، مدیر سیستم های جاسازی شده ، مهندس الکترونیک را بدست آورند. فارغ التحصیلان الکترونیک و فن آوری جاسازی شده برای رایانه ، تجهیزات پزشکی و همچنین تولید کننده الکترونیک و شرکت های ارتباط از راه دور کار می کنند.

چرا می توان مدرک لیسانس الکترونیک و فناوری جاسازی شده گرفت؟

متخصصان حرفه ای پرشین اپلای توصیه می کنند که مدرک الکترونیک و فن آوری جاسازی شده را تکمیل کنند ، زیرا تحصیلات تکمیلی در این زمینه در شرکت های تولید کننده الکترونیک مورد تقاضا است. مدرک لیسانس فناوری تعبیه شده شامل بهبود مهارت های حل مسئله ، فنی و تحلیلی است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

1،538

1

چین

1،459

2

ایالات متحده

1،355

3

مکزیک

426

4

روسیه

279

5

اندونزی

212

6

ژاپن

208

7

فرانسه

203

8

ایران

199

9

کره جنوبی

157

10

 

کارشناسی ارشد الکترونیک و فناوری

برنامه های کارشناسی ارشد در الکترونیک و فناوری

6111

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

3613 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

101000 دلار

 

استاد الکترونیک و فناوری تعبیه شده کیست؟

مهندسی نرم افزار جاسازی شده توسعه سیستم های نرم افزاری همراه با ماشین ها یا دستگاه های غیر رایانه ای است ، این نوع ادغام منجر به طبقه بندی سیستم های جاسازی شده می شود. کارشناسی ارشد الکترونیک و سیستم های جاسازی شده یک دانشجوی کارشناسی است که نحوه ایجاد ، کنترل و اجرای طیف گسترده ای از سیستم عامل ها را به همراه ابزارهای برنامه نویسی و ریزپردازنده های دستگاه متفاوت از یک رایانه سنتی مطالعه کرده است.

وظایف استاد مهندس نرم افزار چیست؟

وظایف دارنده کارشناسی ارشد الکترونیک شامل توسعه سیستم های جاسازی شده برای دستگاه های الکترونیکی ، همراه با امکان کار در یک محیط چند وظیفه ای با انجام مراحل آزمایش و همچنین تخصصی کردن مقررات ایمنی است. کارشناسی ارشد الکترونیک و فناوری تعبیه شده راه حل های کارآمد و مقرون به صرفه محصول را برای مشتریان طراحی و پیاده سازی می کند.

استاد الکترونیک و فناوری جاسازی شده از کجا می توانند موقعیت پیدا کنند؟

دانشجویان مقطع کارشناسی سیستم های نرم افزاری جاسازی شده موقعیت هایی را در صنایعی مانند الکترونیک مصرفی ، هواپیمایی ، علوم پزشکی ، فناوری خودرو پیدا می کنند. مشاغل محبوب مهندس نرم افزار شامل مهندس نرم افزار تعبیه شده ، مهندس راه حل ، مهندس ارشد و توسعه دهنده نرم افزار کاربردی تعبیه شده است.

چرا باید یک استاد الکترونیک و فن آوری جاسازی شده بدست آورد؟

کارشناسان پرشین اپلای به دلیل افزایش تقاضا برای استادان در مهندسی نرم افزار که فرصت های شغلی خوبی را به دست می آورند ، دریافت استاد الکترونیک و سیستم های تعبیه شده را توصیه می کنند.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

1،160

1

چین

640

2

ایالات متحده

408

3

فرانسه

232

4

روسیه

208

5

مکزیک

181

6

ایران

177

7

ژاپن

173

8

آلمان

136

9

ترکیه

113

10

 

دکترای الکترونیک و فناوری

برنامه های دکترا در الکترونیک و فناوری

2090

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

4095 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

101000 دلار

 

دکترای الکترونیک و فناوری جاسازی شده کیست؟

دکترای الکترونیک و فناوری جاسازی شده دکتری است که شاخه های فیزیک و مهندسی برق را به عنوان الکترونیک و سیستم های جاسازی شده مطالعه کرده است. سیستم تعبیه شده ترکیبی از سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر در یک دستگاه الکترونیکی برای انجام عملکرد تکراری است. دستگاه های جاسازی شده از گجت های قابل حمل گرفته تا اتومبیل ، ژنراتور ، اجاق های مایکروویو متغیر است. داوطلبان دکتری برای بهینه سازی کارکردهای آن ، برای کاهش اندازه و هزینه محصول و افزایش قابلیت اطمینان و عملکرد آن ، درگیر اجزای سازنده سخت افزار / نرم افزار هستند. طول دوره معمول یک دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

وظایف اصلی دکترای الکترونیک و مهندسی فناوری تعبیه شده چیست؟

وظایف اصلی دکترای الکترونیک شامل طراحی اجزای سیستم جاسازی شده ، آزمایش و بهینه سازی دستگاه ها ، همکاری با موسسات تحقیقاتی ، مشاوره و مشاوره در مورد امنیت سیستم های جاسازی شده است. فارغ التحصیلان باید توانایی هایی مانند انگیزش از خود ، مهارت های ابتکار ، مهارت های ارتباطی و سازمانی و نگرش به جزئیات را داشته باشند.

دکترای الکترونیک و فناوری جاسازی شده از کجا می تواند حرفه ای را شروع کند؟

دکترای الکترونیک توسط صنایعی مانند حمل و نقل ، برنامه های پزشکی ، امنیت ، الکترونیک مصرفی ، ورزش ، سیستم های ایمنی در برابر آتش استخدام می شود. موقعیت های مهندس الکترونیک شامل مهندس سیستم های جاسازی شده ، مهندس کامپیوتر ، مهندس برنامه ، مدیر مهندسی ، مهندس برق است.

 چرا باید دکترای الکترونیک و فناوری جاسازی شده را اخذ کرد؟

تحلیلگران پرشین اپلای به دلیل افزایش تقاضای دانشگاهیان در این زمینه ، دریافت مدرک دکترای الکترونیک را توصیه می کنند.


کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

299

1

چین

203

2

ایالات متحده

170

3

روسیه

101

4

فرانسه

89

5

ایران

74

6

ژاپن

65

7

مکزیک

58

8

پاکستان

39

9

کره جنوبی

38

10

chat