پرشین اپلای

مهندسی عمران و ساخت و ساز



لیسانس مهندسی عمران و ساخت و ساز

برنامه های کارشناسی در مهندسی عمران و ساخت و ساز

10183

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

3978 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

77500 دلار

 

مدرک کارشناسی مهندسی عمران و ساختمان چیست؟

مهندسی عمران شامل ساخت و طراحی پروژه های زیربنایی است. مدرک کارشناسی در مهندسی عمران و ساخت و ساز تخصص های مهندسی معماری ، سازه ، حمل و نقل ، هیدرولیک ، ژئوتکنیک و مهندسی محیط را ارائه می دهد.

وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی مهندسی عمران و ساختمان چیست؟

تعهدات یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی مهندسی عمران و ساخت و ساز شامل مطالعه مواد ، طراحی سیستم های گرمایشی ، تهویه و روشنایی ، ایجاد زیرساخت ها ، توسعه استراتژی هایی برای جلوگیری یا کاهش تأثیر بر محیط ، طراحی سیستم های آبیاری ، فاضلاب ، تأسیسات خنک کننده است.

بعد از اتمام دوره کارشناسی مهندسی عمران و ساختمان چه مشاغلی وجود دارد؟

لیسانس مهندسی عمران و ساخت و ساز امکان ایجاد حرفه ای در مهندسی عمران ، مهندسی آب ، و همچنین مهندس سازه ، مهندس مشاور ، همراه با نقشه بردار کنترل ساختمان ، به علاوه مشاور محیط زیست ، از جمله زمین شناس مهندسی را فراهم می کند. فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی می توانند در شرکت های مرتبط با بخش های ساخت و ساز و زیرساخت ها و همچنین سازمان های تأمین آب و منبع تغذیه شغلی پیدا کنند.

 دلایل اخذ مدرک لیسانس مهندسی عمران و ساختمان چیست؟

تحلیلگران شرکت پرشین اپلای توصیه می کنند مدرک کارشناسی خود را در مهندسی عمران بدست آورند زیرا این شغل یک محیط کار فعال را فراهم می کند. در این رشته ، تحصیلات تکمیلی متقاضی هستند. علاوه بر این ، حرفه ای با درآمد بالا است.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

1،538

1

چین

1،459

2

ایالات متحده

1،355

3

مکزیک

426

4

روسیه

279

5

اندونزی

212

6

ژاپن

208

7

فرانسه

203

8

ایران

199

9

کره جنوبی

157

10

 

کارشناسی ارشد مهندسی عمران و ساخت و ساز

برنامه های کارشناسی ارشد در مهندسی عمران و ساخت و ساز

6111

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

 3614 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

77500  دلار

 

چه کسی استاد در مهندسی عمران و ساخت و ساز است؟

کارشناسی ارشد مهندسی عمران و ساخت و ساز برنامه ریزی می کند و کارهایی را که نیاز به قضاوت و استفاده از شیوه های طراحی مهندسی عمران دارد ، پشتیبانی مورد نیاز ساخت و همچنین دانش دانش در مورد روند توسعه پروژه را انجام می دهد و با قوانین ملی ، ایالتی و محلی حاکم بر طراحی عمومی مهندسی عمران آشنا است .

کارشناسی ارشد مهندسی عمران و ساخت و ساز چیست؟

کارشناسی ارشد مهندسی عمران و ساخت و ساز از کارهای مختلف مهندسی عمران ، ایجاد یک طرح و طراحی مجدد طرح ها و نقشه های پیچیده ، انجام محاسبات عمومی مهندسی عمران ، تهیه اسناد ساختمانی نهایی برای پیشنهاد ، جایزه و ساخت پشتیبانی می کند. وظایف استادان در این صنعت شامل همکاری با یک تیم پروژه برای بررسی و حل مشکلات طراحی های جدید و موجود است.

یک استاد مهندسی عمران و ساختمان از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

کارشناسی ارشد در مهندسی عمران و ساخت و ساز در تمام صنایعی مشغول به کار است که شامل آماده سازی و ساخت اشیا عمرانی است ، مانند شرکت های ساختمانی ، سازمان های طراحی ، سازمان های پیمانکاری ساخت و ساز ، روسای مسکن و خدمات عمومی و گروه های معماری

چرا باید مدرک کارشناسی ارشد را در رشته مهندسی عمران و ساختمان دریافت کرد؟

تحلیلگران شرکت پرشین اپلای دریافت مدرک کارشناسی ارشد در مهندسی عمران و ساخت و ساز را توصیه می کنند ، زیرا کارشناسی ارشد در این زمینه درخواست می شود.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

1،160

1

چین

640

2

ایالات متحده

408

3

فرانسه

232

4

روسیه

208

5

مکزیک

181

6

ایران

177

7

ژاپن

173

8

آلمان

136

9

ترکیه

113

10

 

دکترای فلسفه در مهندسی عمران و ساختمان

برنامه های دکترا در مهندسی عمران و ساخت و ساز

2090

سالها تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

 4095 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

77500  دلار

 

دکترای مهندسی عمران و ساختمان چه کسی است؟

دکتر فلسفه در مهندسی عمران و ساخت و ساز برنامه ریزی می کند و کارهایی را که نیاز به قضاوت و استفاده از شیوه های طراحی مهندسی عمران دارد ، پشتیبانی مورد نیاز ساخت و همچنین دانش دانش در مورد روند توسعه پروژه را انجام می دهد و با قوانین ملی ، ایالتی و محلی حاکم بر عمران عمومی آشنا است طراحی مهندسی.

دکترای مهندسی عمران و ساختمان چه وظایفی را انجام می دهد؟

وظایف اصلی دکترای مهندسی عمران و ساخت و ساز از کارهای متفرقه عمومی مهندسی ، ایجاد یک طرح و طراحی مجدد طرح ها و نقشه های پیچیده ، انجام محاسبات عمومی مهندسی عمران ، تهیه اسناد ساختمانی نهایی برای مناقصه ، جایزه و ساخت پشتیبانی می کند. وظایف پزشکی در این صنعت شامل همکاری با یک تیم پروژه برای بررسی و حل مشکلات طراحی های جدید و موجود است.

دکترای مهندسی عمران و ساختمان از کجا می تواند موقعیت پیدا کند؟

دکترا در مهندسی عمران و ساختمان در کلیه صنایعی مشغول به کار است که شامل آماده سازی و ساخت اشیا civil عمرانی مانند شرکت های ساختمانی ، سازمان های طراحی ، سازمان های پیمانکاری ساخت و ساز ، روسای مسکن و خدمات عمومی و دپارتمان های معماری است.

چرا باید مدرک دکترای خود را در رشته مهندسی عمران و ساخت دریافت کنید؟

کارشناسان آموزش پرشین اپلای برگزاری دکترای فلسفه در مهندسی عمران و ساختمان را توصیه می کنند ، زیرا دامنه گسترده ای برای انتخاب شغل فراهم می کند. متوسط ​​حقوق مهندسی عمران و ساخت و ساز یکی از بالاترین حقوق ها است و ثبات مالی را برای اشتغال ایجاد می کند.

 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

299

1

چین

203

2

ایالات متحده

170

3

روسیه

101

4

فرانسه

89

5

ایران

74

6

ژاپن

65

7

مکزیک

58

8

پاکستان

39

9

کره جنوبی

38

10

 

chat