پرشین اپلای

مدیریت املاک و مستغلات


 

لیسانس مدیریت املاک و مستغلات

برنامه های کارشناسی مدیریت املاک و مستغلات

3423

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

228529783 پوند

متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه

2315775000 پوند

لیسانس مدیریت املاک و مستغلات چه کسی است؟

تحصیلات تکمیلی که در رشته مدیریت املاک و مستغلات مدرک BA تحصیل کرده و دریافت کرده است ، دارای مدرک لیسانس در این موضوع است که بعداً به عنوان یک متخصص در نظر گرفته می شود. حوزه کار مدیریت املاک و مستغلات شامل توانایی های مدیریت ، فروش و بازاریابی است.

 چه لیسانس در مدیریت املاک و مستغلات را مطالعه می کند؟

یک فارغ التحصیل که برای دوره مدیریت املاک و مستغلات اقدام کرده است ، چندین موضوع را مطالعه می کند و در نتیجه فرصت های شغلی بیشتری را به عنوان تحصیلات تکمیلی کسب می کند. یک فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت املاک و مستغلات نیاز به آگاهی از تخصص جغرافیایی و موقعیت مکانی خاص دارد ، به همان اندازه که دانشجو به دانش رفتار مصرف کننده نیاز دارد.

 مدیریت املاک و مستغلات کارشناسی از کجا می تواند استخدام کند؟

فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی با دریافت مدرک لیسانس خود در مدیریت املاک و مستغلات طیف گسترده ای از فرصت های شغلی را بدست می آورند ، بعداً یک کارشناسی ارشد تحصیلات تکمیلی می تواند به یک مدیر املاک و مستغلات تبدیل شود یا به یک مسکن خصوصی تبدیل شود ، یا می توانند در یک شرکت انتخابی کار کنند.

 چرا باید مدرک مدیریت املاک و مستغلات را دریافت کنید؟

تجزیه و تحلیل اشتغال persianapply فارغ التحصیلانی را که علاقه مندی آنها شامل مدیریت و داشتن دانش رفتار مصرف کننده ، کسب لیسانس در مدیریت املاک و مستغلات است ، توصیه می کند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

822

1

چین

526

2

هند

413

3

روسیه

165

4

ژاپن

87

5

انگلستان           

70

6

آلمان

67

7

فرانسه

51

8

نیجریه

51

9

کانادا

45

10

 

کارشناسی ارشد مدیریت املاک و مستغلات

برنامه های دکترا در  مدیریت املاک و مستغلات

1931

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

218913167 پوند

متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه

2315775000 پوند


استاد مدیریت املاک و مستغلات چه کسی است؟

شخصی که تحصیل کرده و کارشناسی ارشد مدیریت املاک و مستغلات را دریافت کرده است ، عنوان استاد هنر را کسب می کند. یک دانشجوی کارشناسی ارشد دارای کارشناسی ارشد در مدیریت املاک و مستغلات در مدیریت کار میدانی از جمله جنبه های بازاریابی و مالی مدیریت تخصص دارد. بعداً این فرد از مسایل مربوط به بازار املاک و مستغلات محلی خود آگاه است.

 چه موضوعاتی مطالعه کارشناسی ارشد مدیریت املاک و مستغلات را انجام می دهند؟

دانشجویان متقاضی دوره مدیریت املاک و مستغلات به منظور تبدیل شدن به یک متخصص در این زمینه ، چندین موضوع اختصاص داده شده به مدیریت و بازاریابی را مطالعه می کنند. بعداً ، موضوعات تحت پوشش شامل رفتار مصرف کننده است که شامل مطالعه بازارهای محلی املاک و مستغلات در مورد جغرافیای آنها و غیره است.

 یک استاد مدیریت املاک و مستغلات از کجا می تواند استخدام کند؟

تحصیلات تکمیلی که کارشناسی ارشد مدیریت املاک و مستغلات را دریافت کرده است ، احتمالاً برای شرکت هایی که خدمات مالی در این زمینه ارائه می دهند کار خواهد کرد. سایر تخصص های شغلی در این صنعت شامل مسکن خصوصی است.

 چرا باید مدرک کارشناسی ارشد را در مدیریت املاک و مستغلات دریافت کنید؟

تجزیه و تحلیل گروه persianapply این حرفه را توصیه می کند ، زیرا بازار توسعه املاک و مستغلات در حال گسترش است.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

333

1

ایالات متحده

314

2

چین

195

3

روسیه

115

4

آلمان

53

5

ژاپن

51

6

فرانسه

50

7

انگلستان

47

8

مکزیک

34

9

ایران

33

10

 

دکترا در مدیریت املاک و مستغلات

برنامه های دکترا در  مدیریت املاک و مستغلات

552

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

219247484پوند

متوسط ​​حقوق و دستمزد سالانه

2315775000 پوند

 دکترای مدیریت املاک و مستغلات چه کسی است؟

دکترا در مدیریت املاک و مستغلات دکتری است که املاک و مستغلات ، امور مالی ، به علاوه مدیریت بازرگانی و همچنین حفاظت از محیط زیست برای بخش میراث ، همراه با برنامه ریزی و محیط زیست ، از جمله برنامه ریزی شهر و کشور را مطالعه کرده است. فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی باید توانایی هایی مانند مدیریت و تجزیه و تحلیل داده های پیچیده ، رهبری تیم ، مدیریت زمان ، ارائه و ارتباطات موثر را داشته باشند.

 وظایف دکترای مدیریت املاک و مستغلات چیست؟

وظایف دکترا در مدیریت املاک و مستغلات شامل نظارت بر خدمات پشتیبانی یک شرکت یا سازمان ، حفظ امکانات ، نگهداری سوابق و مسیریابی نامه ، بازدید و گفتگو با فروشندگان در مورد املاک و ویژگی های خاص آن ، نظارت بر فروش در حین انجام کار ، ایجاد مطمئن باشید که قیمت توافق شده هم برای خریدار و هم برای فروشنده قابل قبول است ، نمایندگی فروشندگان در مذاکره با خریداران احتمالی و مشاوره مشتریان و کمک به خریداران در تصمیم گیری برای خرید آنها.

 دکترا در مدیریت املاک و مستغلات از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

دکترا با مدرک مدیریت املاک و مستغلات به طور معمول توسط شرکت های متوسط ​​، مشاوره ها و خانه سازان ، شرکت های املاک جهانی با علاقه به نقشه برداری ساختمان ، املاک شرکت ها و سرمایه گذاری استخدام می شوند. مشاغل محبوب تحصیلات تکمیلی یک مشاور املاک ، نقشه بردار کنترل ساختمان و مدیر تاسیسات هستند.

 چرا باید مدرک دکترای مدیریت املاک و مستغلات را دریافت کرد؟

تحلیلگران شرکت persianapply به دلیل افزایش تقاضا برای دکترا های با صلاحیت بالا در این زمینه ، داشتن مدرک دکترای مدیریت املاک و مستغلات را توصیه می کنند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

87

1

چین

73

2

هند

71

3

روسیه

42

4

انگلستان

17

5

ژاپن

15

6

پاکستان

14

7

ترکیه

13

8

برزیل

11

9

فرانسه

11

10

 


chat