پرشین اپلای

تعلیم و تربیت


  

لیسانس تعلیم و تربیت

برنامه های لیسانس در تعلیم و تربیت

8106

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

248493552

متوسط ​​حقوق سالانه

2378532502

مدرک کارشناسی در آموزش و پرورش چیست؟

تعلیم و تربیت علمی است در مورد اشکال و روشهای آموزش و تربیت. لیسانس در تعلیم و تربیت شامل دوره های نظری و عملی روانشناسی ، نظریه آموزش ، پرورش و یادگیری کودکان خردسال ، مسائل اجتماعی در آموزش و پرورش ، آموزش تکمیلی ویژه ، فناوری آموزشی در آموزش است.

 وظایف یک فارغ التحصیل در آموزش و پرورش چیست؟

فارغ التحصیلان وظایف آموزشی شامل تدوین استراتژی های آموزشی ، بهبود تدریس و همچنین روش های یادگیری ، انجام تحقیق ، سازماندهی و برنامه ریزی برنامه های آموزشی ، نظارت بر معلمان ، ارائه دانش آموزان و مشاوره والدین آنها در مورد مسائل آموزشی هستند.

 بعد از اخذ مدرک لیسانس در آموزش و پرورش چه مشاغلی وجود دارد؟

لیسانس در رشد کودک و آموزش به استخدام دانشمند ، معلم ابتدایی / متوسطه ، مشاور آموزش ، پژوهشگر سیاست آموزش کیفی ، هماهنگ کننده آموزش منجر می شود. افراد حرفه ای در آموزش و پرورش در مدارس ، مراکز آموزشی و سازمان های خدمات عمومی کار می کنند.

مزایای اتمام دوره لیسانس در آموزش و پرورش چیست؟

متخصصان حرفه ای persianapply توصیه می کنند مدرک کارشناسی را در رشته Pedagogy دریافت کنید زیرا این رشته یک محیط کار فعال را فراهم می کند. دریافت مدرک Pedagogy برای شخصی با مهارت های ارتباطی و حل مسئله گزینه مناسبی است و علاقه به کار با کودکان است. 

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

2012  

1

چین

696

2

هند

654

3

ژاپن

390

4

روسیه

293

5

مکزیک

291

6

انگلستان

167

7

فیلیپین

159

8

کانادا

152

9

لهستان

150

10

   

استاد در آموزش و پرورش

برنامه های کارشناسی ارشد در  تعلیم و تربیت

5264

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

252340760

متوسط ​​حقوق سالانه

2378532502

 چه کسی استاد در تعلیم و تربیت است؟

کارشناسی ارشد در آموزش و پرورش فرآیندهای تدریس را توسعه می دهد و دانش رویکردهای جدید آموزشی را کسب می کند. این استاد برای کسب شایستگی برای کارهای آینده در موسسات آموزشی طراحی شده است. استادان بهترین روش ها را برای آموزش کارآمد موضوعات دانشگاهی و همچنین راهنمایی دانش آموزان خود در استانداردهای فرهنگی ، تجزیه و تحلیل می کنند.

وظایف اصلی یک استاد در تعلیم و تربیت چیست؟

تعهدات اصلی متخصصان استفاده از مهارتهای چندرسانه ای ، ایجاد و بهبود مطالب جدید یادگیری ، اصلاح و به روزرسانی برنامه آموزشی موجود به همراه مطالب ، ایجاد و استقرار روشها ، ارزیابی ، تجزیه و تحلیل و گزارش کارایی آموزش و همکاری با همکاران ، و تجزیه و تحلیل نیازهای آموزشی و بهبود.

 یک استاد در تعلیم و تربیت از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

فارغ التحصیلان در صنایع مختلف موقعیت دارند ، از جمله موسسات آموزشی: مدارس ، مهد کودک ها ، HEI ، سازمان های خصوصی آموزشی. فارغ التحصیلان دوره آموزشی می توانند در عمل خصوصی کار کنند.

 چرا باید مدرک کارشناسی ارشد را در آموزش و پرورش بگیریم؟

تحلیلگران شرکت  persianapplyبا توجه به موقعیتی که در لیست مشاغل برتر دارد ، دریافت مدرک کارشناسی ارشد در آموزش را توصیه می کنند. این موقعیت شرایط راحت و برنامه کاری را برای کارشناسان فراهم می کند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

1054

1

هند

398

2

چین

308

3

مکزیک

243

4

روسیه

210

5

ژاپن

201

6

فیلیپین

150

7

لهستان

130

8

انگلستان

112

9

کره جنوبی

106

10

   

دکتر فلسفه در تربیت

برنامه های دکترا در  تعلیم و تربیت

1932

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

216119341

متوسط ​​حقوق سالانه

2378532502

  دکترای تعلیم و تربیت کیست؟

دکترای فلسفه در آموزش و پرورش یک مدرک پیشرفته برای فارغ التحصیلان دانشکده های تاریخی است که بر اساس پایان نامه اعطا می شود. تعلیم و تربیت می تواند به معنای مطالعه تئوری و عملکرد آموزش باشد ، اما همچنین می تواند به آموزش کودکان و دانش آموزان خردسال به روشی شخصی و جامع اشاره داشته باشد. به تعبیر اخیر ، تعلیم و تربیت را می توان هنر پرورش و ارائه آموزش مقدماتی به کودکان دانست. دانشجویان در آموزش و پرورش روش هایی را می آموزند که به طور موثر دانش آماده سازی زندگی مانند مهارت های اجتماعی و هنجارهای فرهنگی را به دانش آموزان جوان آینده خود بیاموزند.

 وظایف دکترای آموزش چیست؟

وظایف اصلی دکترای آموزش: توسعه روش های دانش آموزشی ، انجام مطالعات جهانی در مورد مشکلات موضعی آموزش ، توسعه موضوعات مربوط به انواع مختلف آموزش.

 دکترای تربیتی از کجا می تواند موقعیت پیدا کند؟

فارغ التحصیلان آموزش و پرورش در آموزش ابتدایی یا متوسطه ، به عنوان توسعه دهندگان برنامه درسی ، یا تحلیل گران سیاست آموزش ، استخدام می کنند. یک معلم خصوصی همچنین می تواند مشاغل مختلفی را شامل شود که شامل خانه های بازنشستگان ، زندان ها ، یتیم خانه ها و مدیریت منابع انسانی است.

 چرا باید دکترای آموزش را اخذ کنید؟

توصیه های کارشناسان شرکت آموزش persianapply برای به دست آوردن تحصیلات در این مطالعه ، به دلیل داشتن دکترای فلسفه در تعلیم و تربیت حرفه جالبی است. فارغ التحصیلان فرصت های شغلی بسیاری و همچنین درآمد پایدار دارند. فارغ التحصیلان دارای دکترای فلسفه دانش و تجربه بیشتری را نسبت به لیسانس و فوق لیسانس در همان مطالعه کسب می کنند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

320

1

روسیه

172

2

هند

142

3

فیلیپین   

98

4

مکزیک

83

5

چین

74

6

ژاپن

53

7

انگلستان

50

8

لهستان  

39

9

کره جنوبی

38

10

 

 

 

 

 

 

 

chat