پرشین اپلای

نجوم و علوم فضایی



لیسانس نجوم و علوم فضایی

برنامه های کارشناسی در نجوم و علوم فضایی

2204

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

223079394

متوسط ​​حقوق سالانه

4229489355

مدرک کارشناسی در نجوم و علوم فضایی چیست؟

مدرک لیسانس نجوم دانشجویان را برای مطالعه اجرام نجومی مانند سیارات ، ستاره های دنباله دار ، ستاره ها ، کهکشان ها و فرآیندهای فیزیکی جهان آماده می کند. این برنامه شامل دوره های فیزیک ، ریاضیات ، همراه با شیمی و کارهای عملی در رصدخانه ها است.

 وظایف یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی نجوم و علوم فضایی چیست؟

فیزیکدان فیزیک ، دانش آموزان باید دانش و مهارت های تحقیق در مورد ساختار و خواص ، و همچنین اجرام نجومی یا ماده تاریک ، سیاه چاله ها را بدست آورند. فارغ التحصیلان با استفاده از تلسکوپ و سایر وسایل اجرام نجومی را مشاهده می کنند و همچنین در کنفرانس ها شرکت می کنند.

 چه گزینه های شغلی پس از اتمام دوره لیسانس در نجوم و علوم فضایی موجود است؟

پس از گذراندن دوره کارشناسی در نجوم و علوم فضایی ، دانش آموخته می تواند یک فیزیکدان فیزیک نظری یا مشاهده ای در دانشگاه ها یا رصدخانه ها شود. تحصیلات تکمیلی نجوم در سیارات و موزه ها کار می کنند.

 دلایل اخذ مدرک لیسانس نجوم و علوم فضایی چیست؟

متخصصان حرفه ای شرکتی persianapply  دریافت مدرک لیسانس نجوم و علوم فضایی را توصیه می کنند زیرا این تخصص تحقیقات و کشفیات مهیج را فراهم می کند. حرفه ای به عنوان یک اخترفیزیکدان یک محیط کار پایدار را ارائه می دهد.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

474

1

چین

235

2

هند

233

3

ژاپن

55

4

نیجریه   

52

5

کانادا

51

6

روسیه

50

7

کره جنوبی

49

8

ترکیه

49

9

انگلستان

46

10

 

کارشناسی ارشد نجوم و علوم فضایی

برنامه های کارشناسی ارشد در نجوم و علوم فضایی

1185

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

170158038

متوسط ​​حقوق سالانه

4229489355

استاد نجوم و علوم فضایی کیست؟

نجوم علم در مورد ساختار و تکامل اجرام فضایی ، سیستم های آنها و جهان است. استاد نجوم و علوم فضایی موقعیت اجرام آسمانی را در فضای خارج بررسی می کند ، مدار آنها را تعیین می کند - مسیر حرکت ، تغییرات را دنبال می کند ، از جمله ظاهر اجسام خارجی.

 وظایف استاد نجوم و علوم فضایی چیست؟

متخصصان در زمینه نجوم و علوم فضایی در پردازش داده های به دست آمده از مشاهدات مشغول هستند. فرآیندهای مدل شده در فضا ، ایجاد فرمول ، انجام محاسبات ریاضی. حرکت صورت های فلکی را دنبال کنید ، ستاره شناسان نقشه های ستاره ای را می سازند. تجهیزات جدیدی برای مشاهده اجرام آسمانی و پردازش این اطلاعات تهیه کنید.

 استاد نجوم و علوم فضایی در کجا می توانند کار کنند؟

کارشناسی ارشد نجوم و علوم فضایی در رصدخانه ها ، مراکز تحقیقاتی یا دانشگاه ها ، موسسات آموزش عالی ، موسسات تحقیقاتی ، آزمایشگاه ها و دفاتر طراحی جایگاه دارد.

 چرا باید مدرک کارشناسی ارشد را در نجوم و علوم فضایی دریافت کنید؟

کارشناسان استخدام persianapply توصیه می کنند مدرک کارشناسی ارشد نجوم و علوم فضایی را کسب کنند زیرا این حرفه چشم انداز شغلی و درآمد خوبی دارد.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

هند

152

1

ایالات متحده

133

2

چین

127

3

ترکیه

44

4

روسیه

39

5

فرانسه  

37

6

ژاپن

32

7

آلمان

29

8

ایران

29

9

کره جنوبی

29

10

 

دکتر فلسفه در نجوم و علوم فضایی

برنامه های دکترا در نجوم و علوم فضایی

438

سالهای تحصیلی

2-4

هزینه های متوسط

182046413

متوسط ​​حقوق سالانه

4229489355

 دکترای نجوم و علوم فضایی چه کسی است؟

دکتر فلسفه در نجوم و علوم فضایی یک مدرک پیشرفته برای فارغ التحصیلان دانشکده های تاریخی است که براساس یک پایان نامه اعطا می شود. نجوم علم طبیعی است که اجرام آسمانی ، نیروهای توسعه یافته در تعامل آنها در فضا و سایر پدیده های قابل مشاهده را بررسی می کند. علوم فضایی علاوه بر نجوم ، سایر زمینه های تحقیق مانند سفر به فضا و اکتشافات فضایی را نیز در بر می گیرد. ستاره شناسان تولد ، تکامل ، انقراض و حرکت اجسام در فضا مانند سیارات و ستاره ها ، منظومه شمسی و کهکشان ها ، سیارک ها و ستاره های دنباله دار و سیاهچاله ها را مشاهده می کنند. طول دوره معمول دکترا سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است.

 وظایف دکترای نجوم و علوم فضایی چیست؟

وظایف اصلی دکترای نجوم و علوم فضایی: داشتن مهارت در ریاضیات و اخترفیزیک ، کارهای رصدی ، برنامه نویسی رایانه و شبیه سازی. مطالعات فضایی دانش مربوط به علوم فضایی ، مدیریت ، عملیات و اقتصاد را ارائه می دهد.

 دکترا در نجوم و علوم فضایی از کجا می تواند موقعیت پیدا کند؟

دارندگان دکترا در نجوم و علوم فضایی می توانند به عنوان یک دانشمند ، تکنسین ، مهندس ، ستاره شناس یا مدیر در یک رصدخانه یا یک موسسه موقعیت پیدا کنند.

 چرا باید دکترای نجوم و علوم فضایی را اخذ کنید؟

کارشناسان شرکت آموزشی persianapply توصیه می کنند در این مطالعه تحصیل کنند زیرا دکترای فلسفه در نجوم و علوم فضایی یک حرفه جالب است. دکترا در نجوم و علوم فضایی از فرصت های شغلی خوب و همچنین درآمد پایدار برخوردار هستند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

43

1

هند

37

2

چین

31

3

روسیه

21

4

فرانسه

18

5

کره جنوبی

13

6

آلمان

12

7

ترکیه

11

8

برزیل

10

9

ایران

10

10

            

chat