پرشین اپلای

هیدرولوژی و مدیریت آب



 

لیسانس هیدرولوژی و مدیریت آب

برنامه های کارشناسی در هیدرولوژی و مدیریت آب

3062

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

7243 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

86000 دلار

مدرک لیسانس در هیدرولوژی و مدیریت آب چیست؟

هیدرولوژی و مدیریت آب شامل توسعه و مدیریت استفاده از آب و کنترل کیفیت ، حرکت و توزیع آب است. لیسانس هیدرولوژی و مدیریت آب دوره های زمین شناسی ، هیدرولوژی ، شیمی ، حساب ، مطالعات زیست محیطی ، فیزیک خاک ، سیاست منابع آب ، کیفیت آب را ارائه می دهد.

 تعهدات یک فارغ التحصیل در رشته های هیدرولوژی و مدیریت آب چیست؟

تعهدات یک فارغ التحصیل در رشته های هیدرولوژی و مدیریت آب شامل مدیریت توزیع منابع آب ، نظارت بر کیفیت آب و ویژگی های فاضلاب ، سازماندهی تاسیسات تصفیه آب ، طراحی استراتژی های استفاده از آب ، اطمینان از انطباق با قوانین استفاده از آب است.

 پس از اتمام دوره لیسانس در هیدرولوژی و مدیریت آب ، مشاغل موجود کدامند؟

مدرک کارشناسی در هیدرولوژی و مدیریت آب منجر به مشاغل مختلف هیدرولوژی از جمله یک متخصص مدیریت منابع آب ، یک اپراتور مدیریت آب ، یک مدیر آب و برق ، یک متخصص فرآیند تصفیه منابع آب ، یک متخصص هیدروژئولوژی ، یک دانشمند محیط زیست می شود. مكانهای تحقیقاتی ، موسسات نظارت بر محیط زیست ، شركتهای توزیع آب و تأمین كنندگان محل های ممكن برای كار هستند.

 دلایل اتمام دوره لیسانس در هیدرولوژی و مدیریت آب چیست؟

متخصصان شغلی persianapply به دلایلی که این زمینه یک محیط کاری پایدار را فراهم می کند ، توصیه می کنند که مدرک هیدرولوژی و مدیریت آب را به پایان برسانند. متخصصان مدیریت آب در کارخانه ها ، گیاهان و آژانس های نظارت بر محیط زیست مورد تقاضا هستند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

864

1

چین

439

2

هند

192

3

مکزیک

90

4

روسیه

76

5

انگلستان

76

6

ژاپن

75

7

کانادا

71

8

فرانسه

56

9

فیلیپین

47

10

 

 

کارشناسی ارشد در هیدرولوژی و مدیریت آب

برنامه های کارشناسی ارشد در هیدرولوژی و مدیریت آب

1694

سالهای تحصیل

هزینه های متوسط

1-2

4999 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

86000 دلار

چه کسی استاد در هیدرولوژی و مدیریت آب است؟

کارشناسی ارشد هیدرولوژی و مدیریت آب دانشجویی است که تأثیر جوامع را بر روی آب مطالعه می کند ، سازمان های مرجع موجود شامل مدیریت منابع آب ، آمار آب ، شیمی ، زیست شناسی ، زیست محیطی و سایر زمینه های علمی هستند که اثرات منابع آب را ثبت می کنند. کارشناسی ارشد در هیدرولوژی و مدیریت آب باید توانایی کار با آمار هر روز ، تجزیه و تحلیل نمودارها ، و توضیح مشکلات مداوم را که شامل آب است و قادر به یادگیری چیزهای جدید تمام وقت استفاده از تمام تکنیک های جدید .

وظایف اصلی کارشناسی ارشد هیدرولوژی و مدیریت آب چیست؟

کارشناسی ارشد هیدرولوژی و مدیریت آب شامل استفاده از برنامه های رایانه ای حرفه ای برای مدل سازی و تجزیه و تحلیل مشکلات فعلی ، ثبت و توضیح داده ها ، پیش بینی وضعیت مختلف باران ، سیل و برف از مهمترین آنها ، اجرای مقررات مربوطه است.

 یک استاد ارشد هیدرولوژی و مدیریت آب از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

فارغ التحصیلان دارای مدرک هیدرولوژی و مدیریت آب معمولاً توسط سازمانهای فدرال ، شرکتهای تحقیقاتی و خصوصی ، نهادهای دولتی و محیطی ، موسسات آموزشی و شرکتهای آبرسانی استخدام می شوند.

 چرا باید مدرک هیدرولوژی و مدیریت آب را بدست آورد؟

تحلیلگران شرکت persianapply این درجه را به دلیل تقاضای زیاد برای دارندگان استاد در این زمینه توصیه می کنند. در نهایت ، تعداد دانشمندان استخدام شده در بیشتر کشورها زیاد است.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

226

1

چین

220

2

هند

143

3

مکزیک

66

4

ژاپن

59

5

فرانسه  

58

6

انگلستان

55

7

روسیه  

54

8

آلمان

38

9

ایران

31

10

 

مدرک دکترای هیدرولوژی و مدیریت آب

برنامه های دکترا در هیدرولوژی و مدیریت آب

626

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

5239 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

86000 دلار

 مدرک دکترای هیدرولوژی و مدیریت آب چیست؟

مدت معمول برنامه دکترا در هیدرولوژی و مدیریت آب سه سال است. این شامل یک ترم مطالعه اضافی و 2.5 سال کار پایان نامه و تحقیق است. دکترای هیدرولوژی و مدیریت آب متخصص در مطالعات زیست محیطی ، علوم زمین ، پایداری و رشته هایی را به عنوان هیدرولوژی دریایی ، آبیاری ، هیدروژئولوژی ، کیفیت آب ، مدیریت آب مطالعه می کند. تحصیلات تکمیلی قادر به تدوین سیاست ها ، مقررات مدیریت منابع آب آبی و انسانی است.

 دکترای وظایف اصلی مهندسی چیست؟

دکترای هیدرولوژی و مدیریت آب باید تعدادی از کارها از جمله جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های هیدرولوژیکی ، بررسی برنامه ها و گزارش های مهندسی ، انجام تحقیقات و تحقیقات ، همکاری نزدیک با مهندسان عمران و محیط زیست ، زمین شناسان ، ارائه راه حل های مصرف پایدار را انجام دهد. داوطلبان دکترا باید توانایی هایی مانند تفکر تحلیلی ، مهارت های ارتباطی شفاهی و کتبی ، حل مسئله ، توانایی الهام بخش ، ایجاد انگیزه و تأثیرگذاری بر اعمال و عقاید دیگران را داشته باشند.

 دکترای مهندسی منابع آب در چه صنایعی استخدام می کنند؟

دکتری هیدرولوژی و آب در دانشگاه ها ، آژانس های مشاوره منابع آب ، شرکت های نفتی استخدام می شوند. مشاغل محبوب فارغ التحصیلان شامل تحلیلگر محیط زیست ، متخصص حقوق آب ، مهندس منابع آب ، متخصص آب شناسی ، اکوسیستم و مدیر مدیریت ترمیم است.

 چرا باید مدرک دکترای مهندسی گرفت؟

تحلیلگران داشتن مدرک دکترای مهندسی محیط زیست را به دلیل افزایش تقاضا برای دکترا در این زمینه همراه با فرصت های شغلی مناسب توصیه می کنند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

چین

92

1

ایالات متحده

75

2

هند

51

3

ژاپن

25

4

روسیه

23

5

مکزیک

20

6

فرانسه

19

7

انگلستان

16

8

ایتالیا

15

9

برزیل

14

10

 

chat