پرشین اپلای

مدیریت محیط زیست



 

لیسانس مدیریت محیط زیست

برنامه های کارشناسی در مدیریت محیط زیست

3062

سالهای تحصیل

3-4

هزینه های متوسط

7243 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

90000 دلار

مدرک کارشناسی مدیریت محیط زیست چیست؟

مدیریت محیط زیست بخشی از سیستم مدیریت کلی شامل ساختار سازمانی ، فعالیت ها ، روش ها ، تکنیک ها ، فرایندها و منابع برای توسعه ، اجرا و تجزیه و تحلیل سیاست های زیست محیطی است. برنامه لیسانس در مدیریت محیط زیست شامل دوره های شیمی محیط زیست ، مدیریت آب ، کنترل آلودگی ، آمار ، قانون و مقررات زیست محیطی ، مدیریت پسماند ، اقتصاد محیط زیست است.

 تعهد یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی در مدیریت محیط زیست چیست؟

تعهد یک دانشجوی کارشناسی ارشد در مدیریت محیط زیست شامل طراحی و برنامه ریزی استراتژی ها و فعالیت هایی برای حفاظت از محیط زیست ، کنترل آب ، خاک و آلودگی هوا ، اجرای اقدامات در برابر خطرات زیست محیطی ، اطمینان از اجرای سیاست های زیست محیطی ، تجزیه و تحلیل داده های کنترل آلودگی است.

بعد از اتمام دوره کارشناسی مدیریت محیط زیست چه مشاغلی وجود دارد؟

لیست مشاغل مدیریت محیط زیست شامل موقعیت هایی به عنوان یک مدیر اصلی سیاست و برنامه ، یک مدیر پروژه ، یک تحلیلگر تحقیقات محیطی ، یک متخصص پایداری ، یک هماهنگ کننده مدیریت محیط زیست است. این متخصصان معمولاً در سازمانهای عمومی ، شرکتهای معماری ، سازمانهای حفاظت و کنترل محیط زیست ، خدمات مشاوره ای کار می کنند.

 چرا گرفتن مدرک لیسانس در مدیریت محیط زیست ارزش دارد؟

persianapply توصیه می کند افرادی را که به حفاظت و حفاظت از محیط زیست علاقه مند هستند ، مدرک مدیریت محیط زیست را تکمیل کنید. مدرک مدیریت محیط زیست شامل بهبود مهارت های سازمانی و تحلیلی است.

کشور    

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

864

1

چین

439

2

هند

192

3

مکزیک

90

4

روسیه

76

5

انگلستان           

76

6

ژاپن

75

7

کانادا

71

8

فرانسه

56

9

فیلیپین

47

10

           

 

 

 

کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست

برنامه های کارشناسی ارشد در مدیریت محیط زیست

1694

سالهای تحصیل

1-2

هزینه های متوسط

4999 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

90000 دلار

چه کسی استاد مدیریت محیط زیست است؟

کارشناسی ارشد در مدیریت محیط زیست یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی است که شیمی محیط زیست ، محیط زیست ، فیزیک ، مدیریت زباله های خطرناک و سایر موضوعات را خوانده است. فارغ التحصیلان باید از خود انگیزشی ، رهبری قوی ، ارتباطات  و همچنین مهارت های خوب مذاکره و برنامه ریزی برخوردار باشند.

 وظایف اصلی استاد مدیریت محیط زیست چیست؟

استاد در وظایف مدیریت محیط زیست شامل اجرای سیاست های زیست محیطی ، نوشتن برنامه ها و گزارش ها ، تجزیه و تحلیل و گزارش عملکرد زیست محیطی ، و همچنین افزایش آگاهی از مسائل زیست محیطی ، همراه با شرکت در آموزش و تحقیقات زیست محیطی و ارائه آموزش های زیست محیطی به کارکنان است.

 یک استاد مدیریت محیط زیست از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

کارشناسان ارشد مدیریت محیطی در صنایع تولیدی و مهندسی ، مشاوران محیط زیست و شرکت ها و همچنین مشاغل و دولت ها شغل دارند. محبوب ترین مشاغل تحصیلات تکمیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد در مدیریت محیط زیست شامل مدیر محیط زیست و مشاور ، افسر بازیافت ، دانشمندان کیفیت آب و دیگران است.

چرا باید مدرک کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست بدست آورد؟

تحلیلگران شرکت persianapply توصیه می کنند که مدرک کارشناسی ارشد مدیریت محیط زیست را به عنوان فراخوان تحصیلات تکمیلی در این صنعت دریافت کنید.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

ایالات متحده

226

1

چین

220

2

هند

143

3

مکزیک 

66

4

ژاپن

59

5

فرانسه

58

6

انگلستان

55

7

روسیه

54

8

آلمان

38

9

ایران

31

10

 

دکترای مدیریت محیط زیست

برنامه های دکترا در مدیریت محیط زیست

626

سالهای تحصیل

2-4

هزینه های متوسط

5239 دلار

متوسط ​​حقوق سالانه

90000 دلار

دکترای مدیریت محیط زیست کیست؟

دکترا در مدیریت محیط زیست یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی است که شیمی محیط زیست ، محیط زیست ، فیزیک ، مدیریت پسماند خطرناک و سایر موضوعات را خوانده است. فارغ التحصیلان باید از خود انگیزشی ، رهبری قوی ، ارتباطات و همچنین مهارت های خوب مذاکره و برنامه ریزی برخوردار باشند.

 وظایف اصلی دکترای مدیریت محیط زیست چیست؟

دکترای وظایف مدیریت محیط زیست شامل اجرای سیاست های زیست محیطی ، نوشتن برنامه ها و گزارش ها ، تجزیه و تحلیل و گزارش عملکرد زیست محیطی ، و همچنین افزایش آگاهی از مسائل زیست محیطی ، همراه با شرکت در آموزش و تحقیقات زیست محیطی و ارائه آموزش های زیست محیطی به کارکنان است.

 دکترای مدیریت محیط زیست از کجا می تواند حرفه ای پیدا کند؟

دکترا در مدیریت محیط زیست موقعیت هایی را در صنایع تولیدی و مهندسی ، مشاوران محیط زیست و شرکت ها و همچنین مشاغل و دولت ها اشغال می کند. دانشمندان از مشاغل محبوب تحصیلات تکمیلی دارای مدرک دکترای مدیریت محیط زیست شامل مدیر و مشاور محیط زیست ، افسر بازیافت و کیفیت آب هستند.

چرا باید مدرک دکترای مدیریت محیط زیست دریافت کرد؟

تحلیلگران شرکت persianapply به دلیل افزایش تقاضا برای تحصیلات تکمیلی در این زمینه ، مدرک دکترای مدیریت محیط زیست را توصیه می کنند. با این حال ، دکترای مدیریت محیط زیست فرصت های شغلی زیادی را برای انتخاب دارند.

کشور

دانشگاه ها

رتبه کشور

چین

92

1

ایالات متحده

75

2

هند

51

3

ژاپن

25

4

روسیه

23

5

مکزیک

20

6

فرانسه

19

7

انگلستان

16

8

ایتالیا

15

9

برزیل

14

10

            

chat